Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläke tuli tänään ja 100e luikahti osamaksuihin. Lisää on luvassa rahan menoa!

Vierailija
01.11.2024 |

Olen ostanut kengät ja talvivarustusta. Petyin kuitenkin ostamiini villalapasiin jotka päästävät pienenkin pakkastuulen läpi. Eli pitää ostaa vielä uudet ja mahdollisesti kalliit esim hestra.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietävät että viinaan ne sun rahat menee.

Vierailija
2/8 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sun eläke on? Ootko jo eläkeiässä? Mullakin tuli eläke kevasta tänään...työkyvyttömyys ja oon 47v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon sun eläke on? Ootko jo eläkeiässä? Mullakin tuli eläke kevasta tänään...työkyvyttömyys ja oon 47v

Myös työkyvyttömyys ja 1430e tuli. Reilu nelikymppinen ikä. Noista hanskoista kuulisin mielusti lisää. Ei viittis satasta hanskoista maksaa. Mutta tuulenpitävät lapaset haussa.

Vierailija
4/8 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös työkyvyttömyys ja 1430e tuli. Reilu nelikymppinen ikä. Noista hanskoista kuulisin mielusti lisää. Ei viittis satasta hanskoista maksaa. Mutta tuulenpitävät lapaset haussa.

Mullakin eläke vähän yli 1400e, osa menee vuokraan ja osa laskuihin, myös osamaksuja...

Vierailija
5/8 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa aksut on ihan itse hankittuja

Vierailija
6/8 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla oo varaa ostaa suoraan käteisellä, varsinkaan kalliimpia hankintoja. Itse ostin viimeksi kengät (179e) osamaksulla. Kotimaista laatua ja viimeksi kesti 10vuotta varsikengät. Eli hyvin voi olla ikää näillä.

Vierailija
7/8 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla oo varaa ostaa suoraan käteisellä, varsinkaan kalliimpia hankintoja. Itse ostin viimeksi kengät (179e) osamaksulla. Kotimaista laatua ja viimeksi kesti 10vuotta varsikengät. Eli hyvin voi olla ikää näillä.

Silloin säästetään ja ostetaan, kun on varaa. 

Vierailija
8/8 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin säästetään ja ostetaan, kun on varaa. 

Ei oo aina mahdollisuutta säästää. Oon aiemminkin ottanut jopa velkaa, että saan vaatteita ostettua. Pahimmillaan oli 8000e kulutusluottoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä