Tänään tein ruoaksi lohikiusauksen, ainekset maksoi 47,62 € ja tästä syö 4 annosta...
Täällä väitettiin että kotona tehty ruoka on halpaa...
Tässä aine lista ja hinnat 3 annokseen minulle:
Pirkka makea sipuli 350g 2.29€
Pirkka tilli 2.29€
Tuore kirjolohi 900g 26.40€
Valio Eila ruokakerma 2kpl 4.80€
Mineraalisuola 3.30€
Pirkka mustapippuri 3.59€
Apetit peruna-sipuli sekoitus 2kpl 4.98€
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostit sipulia sekä peruna-sipuliseoksen?
Suola ja pippuri - et kai koko pakettia käytä yhteen ruokaan?
Kermaa olet ostanut väärää kallista sorttia
Lohi on tosi kallista ja olet ostanut 900 g ja sanot, että riittää 3 annokseen!?! Eli syöt 300 g lohta jossain perunasipuliseoksessa? Hullu.
Aikuisella urheilevalla miehellä menee paljon ruokaa
Ap
Voit syödä vaikka leipää sen lisäksi!
Suolaa saa myös esim. mäkkäristä tarpeeksi yhteen ruoka-annokseen ihan maksamatta.
Jos ei näsäviisastellla ja jätetään aloittajan listasta suolan ja pippurin pois, jää 7e pois eli hinta 40e ja 4 annosta ja jos annoksia syö 2 -3 päivässä niin on se noin 30e per päivä ja vastaavasti 3 ihan laadukasta mikroateriaa saisi hintaan 15e.
Varmasti makoisampi tuo itse tehty, mutta onko a. aikaa (kaikkine siivouksineen) ja b. rahaa, että jos ei ole, niin en lähtisi väittämään tuota halvemmaksi vaihtoehdoksi.
En ole kyllä ennen kuullut keitosta, jossa olisi vaan lohta, sipulia, kermaa ja perunaa.😳
Eikö tuo ole jo kokonainen kala? Voisit itse fileerata sen, ostaa kokonaisena niin tulisi varmaan edukkaammaksi.
Oi lohea on kyllä herkunlista ja joskus vaan on hinnakasta mutta laadua sitten myös!
OHO ! Noin nämä kokoomusta ihannoivat hyväosaiset ! Tuosta vaan parin viikon ruokaraha yhteen kiusooseen o; Eikä siitäkään syö kuin neljästi !
Tästä syö kerran ja mikroaterian saa 2.50e-5e, tuohan on lounasravintolan hinta ja piti olla "halpaa kotiruokaa"?