Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oikein ymmärrä noita välillä esiintyviä väitteitä yskänlääkkeiden toimimattomuudesta

Vierailija
31.10.2024 |

Siis eikö kaikkien lääkkeiden - yskänlääkkeet mukaan luettuna- ole pitänyt läpäistä erinäiset kliiniset ja muut testit, joissa niiden toimivuus ja muut tarpeelliset asiat, kuten nyt vaikkapa vaarattomuus on luotettavasti osoitettu.

Joten jos erilaiset yskänlääkkeet ovat nuo testit hyväksytysti läpäisseet, niin miten ne nyt sitten yhtäkkiä muuttuivatkin toimimattomiksi

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri kyllä toimii hyvin yskään. Ihan tutkitustikin.

Vierailija
2/4 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä on joitain ihan hyvin toimiavakin, reseptillä saatavia. Ja pitäisi olla juuri oikeanlainen juuri siihen yskään. Lääkäritkään eivät juuri yskänlääkereseptejä kirjoittele. Lääkäri itse totesi minulle, että yskä lähtee yskimällä, mutta hän kirjoittaa minulle yskänlääkkeen.  Sain keskushermostoon vaikuttavan, yskää lamaannuttavan yskänlääkkeen, kun yskin jatkuvasti, jokainen vähän isompi hengenveto laukaisi yskänkohtauksen. Jollekin toiselle avaava yskänlääke on ehdoton ja olen joskus vuosikymmeniä sitten syönyt myös ihan käsikauppalääkkeenä yskänlääkettä, joka irrotti limaa. Tuolloin oli paksu sitkeä limakerros kaikissa putkissa ja tuosta oli oikeasti apua. Yskänlääkkeen ottamisen jälkeen se oikein lohkesi irti yskiessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodeiini auttaa tosi hyvin kuivaan ärsytysyskään, mutta ei lääkärit uskalla nykyään kirjoittaa enää mitään kolmiolääkkeitä. Yskä lähtee yskimällä on yksi typerimmistä hokemista lääkärien suusta. Jatkuva yskiminen on joka tapauksessa haitallista, koska se huonontaa unta, nostaa verenpainetta, voi häiritä sydämen rytmiä siihen alttiilla potilailla ja aiheuttaa rintakehään lihaskipua.

Vierailija
4/4 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa on toimiva yskänlääke, koska yskä loppuu jokatapauksessa. Kokeile vaikka banaania, niin toimii varmasti.

Asiantuntija