Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä painostaa tekemään ratkaisun takaisin yhteenmuuttoon

Vierailija
31.10.2024 |

Tänään laittoi viestin johon en ole osannut vastata. Eli hänen mielestään emme voi pitää 3 asuntoa vaan pitää muuttaa yhteen. Itse asuu ilmaiseksi. Ja 1 yhteinen asunto joka myynnissä. Haluaa että muutamme entiseen kotiimme. Pelottaa mitä siitä seuraisi. Toisaalta pelottaa että menetän nyt jotain hyvää jos en taivu. Miks pitää olla tälläinen tuuliviiri..

Toisaalta tykkään entisestä asunnostamme. Mutta ex vaan todella saamaton. Eli ed.asunto omakotitalo ja ei tehnyt mitään siellä. Ja kaikessa tarvi neuvoa. Jos en mene exän kanssa yhteen niin voi olla että menetän yhteyden toiseen lapseemme..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avainsanat: painostaa, todella saamaton,

Vierailija
2/8 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt ihan oikeasti itse, mitä haluat ja mikä on sinulle tärkeintä. Älä anna kenenkään painostaa sinua, äläkä myöskään usko kaikkia neuvoja keskustelupalstalta. Kaikkea hyvää valitsemallesi tielle, olkoon onni myötä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäitä olette molemmat.

Vierailija
4/8 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus tätä jankutustasi!

Vierailija
5/8 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis aikoinaan muutitte erilleen? Itse tein sen virheen että muutin takaisin miehen luo entiseen kotiimme ja hyvin nopeasti kävi selväksi että ei olisi kannattanut. Juuri kun sai muuttolaatikot purettua pitikin alkaa uudestaan pakkaamaan. Nyt vaan ei ihan helpolla löydy sopivaa asuntoa.

Vierailija
6/8 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis aikoinaan muutitte erilleen? Itse tein sen virheen että muutin takaisin miehen luo entiseen kotiimme ja hyvin nopeasti kävi selväksi että ei olisi kannattanut. Juuri kun sai muuttolaatikot purettua pitikin alkaa uudestaan pakkaamaan. Nyt vaan ei ihan helpolla löydy sopivaa asuntoa.

Mä lähdin turvakotiin ahdistuksen takia. Ehkä se oli vähän liikaa. Ei ollut väkivaltaa. Enempi ehkä oli omaa mielipidettään jyräävä mies. Enkä mä tiedä oliko henkistä väkivaltaa. Saattoi riidoissa sanoa että kohta joudun taas osastolle. Oon sairastunut henkisesti. Oon ollut koulukiusattu ja otin ekan miehen joka näytti kiinnostuksen ja halusi sitoutua. Mies vannoo että on muuttunut. Ja onhan meillä ollut kivaa yhdessä. Tosin ei juuri läheisyyttä, itseä se ahdistaa. 

Ap

Vierailija
7/8 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama, joka ei tykännyt eksänsä kodin hajusta? Omassa kodissasi parempi tuoksu ja epäröit takaisin yhteen muuttamista? 

Vierailija
8/8 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko se sama, joka ei tykännyt eksänsä kodin hajusta? Omassa kodissasi parempi tuoksu ja epäröit takaisin yhteen muuttamista? 

Joo oon..😔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän