Onko kukaan teistä kokenut vastaavaa vai olenko tulossa hulluksi?
Voiko ahdistus olla niin voimakas, että ei pysty liikuttamaan itseään tai raajojaan? Ne tuntuivat niin painavilta. Koin tällaisen hetken viime yönä. Taustalla on paljon asioita, mutta kärsin siis ainakin äärimmäisistä ahdistuskohtauksista, joihin liittyy myös itsetuhoisia ajatuksia.
Kommentit (5)
Jotain unihalvaustyyppistä ja paniikkioireilua, ihan normaalia ahdistuneena. Mitäpä jos menisit nyt suihkuun ja lähtisit käymään pienellä kävelyllä. Se oireiden jatkuva miettiminen ja murehtiminen ja vauvapalstalla roikkuminen vaan pahentavat ahdistustasi.
Minulla ei ole ollut ahdistusta, mutta unihalvaus on ollut muutaman kerran. Siis herään unesta, saan silmiä vähän raolleen ja meinaan lähteä liikkeelle, mutta mitään ei tapahdu. Sydän alkaa hakkaamaan, ja luulen halvaantuneeni. Kun tämä tapahtui ensimmäisen kerran menin aivan paniikkiin. En osaa sanoa kuinka kauan tila kestää, mutta tuntuu ikuisuudelta. Jotkut saattavat kuulemma nähdä harhoja myös.
Toivottavasti saat apua ahdistukseesi!
Lähes satavarmasti unihalvaus tuo kokemasi.
Ahdistuksen kanssa toivottavasti saat apua? Ahdistuneisuushäiriö on hirveä sairaus, nimim. Kokemusta on. Mulla auttoi lääkitys ja terapia.
Mulla ainakin menee pahimmissa kohtauksissa liikuntkyky.
Kuulostaa että olet äärimmilleen stressaantunut, kai sä olet hakenut apua?