Mitähän tästä voi seurata. Pesin koko viimeyön pyykkiä salaa ilmaiseksi ja jäin kiinni.
Taloyhtiön pesutuvalla. Eka koneellien pyöri välillä klo 00-2. Toinen 2.30- 4.30.
Nukuin ja torkuttelin välissä, kuitenkin klo 4.30 olin menossa hakemaan pyykkejä pois ja meinasin vielä pyöräyttää yhden koneellisen lakanoita ja pyyhkeitä, niin pyykkituvan yläpuolella asuva naapuri olikin vastassa alhaalla odottamassa pesukoneen vieressä. Hän sanoi, että on ihmetellyt, että kuka ihme hurruttaa pesukonetta keskellä yötä. Tämä naapuri sattuu olemaan hallituksessa.
Pesutupa maksaa päiväsaikaa, mutta ajattelin säästää ja pestä vaivihkaa yöllä. Öisin ei kyllä ole varausmahdollista eli en laittanut listaani nimeäni.
Kyllä vähän huolettaa, että tuleeko varoitus vai mitä?
Kommentit (66)
Häiritsee nukkuvia jotka aamulla herää viemään lapsia päiväkotiin. Käy kertoo että rakentaa taloja missä äänieristys. Ja jos muut maksaa siitä sinäkin maksat. Toveri.
Mäkin käyn kaupassa öisin hakemassa tavaraa, koska päivällä tavara maksaa.
Toveri pettää aina muita tovereita. Yöllä käy myös rikolliset pesemässä. Siis talon ulkopuolisia.
Vierailija kirjoitti:
Onpa törkeää häiriköidä kunnon kansalaisia ramppaamalla rapussa ja ovissa keskellä yötä, saatika pesukoneen meteli. Ja vielä varastaen maksamatta pesutupapalvelun. Ei ne sähkö, vesi, laitteet ja tilat ilmaisia ole.
Selkääsi sietäisit saada. Toivottavasti saat varoituksen ja joudut maksamaan. Itse ottaisin sinut silmätikuksi niin että tuntisit nahoissasi.
Ja mites aiot tehä? Mulkoilla kiukkuisesti silmäkulmien alta. Onnittelet, sitten et paljoa eroa siitä 95% suomalaisista, jotka harrastavat samaa
Tekeydy vielä tyhmemmäksi mitä olet ja esitä viattomana, että luulit sen olevan todellakin ilmaista yöaikaan. Et myöskään missään tapauksessa tiennyt, että sen pesutuvan yläpuolella asuu joku, tai että ne äänet sinne voisivat kuulua myös yön hiljaisuudessa.
Kello aamulla 9 jälkeen saa vasta ostaa olutta kaupasta. Koska kello 8 se on vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuosta häätö tulee ja kuuluu tullakin, perkeles.
Ei yhdestä kerrasta voi tulla.
Ap
Meillä tulisi määräaikainen pesutuvan käyttökielto. Yhteiset säännöt koskee kaikkia.
Pahvi seinät asunnoissa niin hyvin äänet kuuluu kaikki. Kaikille. Varastoissa käy yöpymässä tovereita ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tekeydy vielä tyhmemmäksi mitä olet ja esitä viattomana, että luulit sen olevan todellakin ilmaista yöaikaan. Et myöskään missään tapauksessa tiennyt, että sen pesutuvan yläpuolella asuu joku, tai että ne äänet sinne voisivat kuulua myös yön hiljaisuudessa.
Perinteinen ulkopuolisten tahojen on suojeltava mua itseltäni - selitys
Meidän taloyhtiön pyykkituvassa oli kolikoilla toimiva automaatti mihin laitettiin kolikoita että sai pestä mutta luojan kiitos romanit kävi rikkomassa sen kolme kertaa ja veivät rahat niin tuli ilmaiseksi koko pesutupa:D
Muut maksaa sen sähkön ja veden. Kiitos vaan.
Vierailija kirjoitti:
Meidän taloyhtiön pyykkituvassa oli kolikoilla toimiva automaatti mihin laitettiin kolikoita että sai pestä mutta luojan kiitos romanit kävi rikkomassa sen kolme kertaa ja veivät rahat niin tuli ilmaiseksi koko pesutupa:D
Heitä rasisti voltti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa törkeää häiriköidä kunnon kansalaisia ramppaamalla rapussa ja ovissa keskellä yötä, saatika pesukoneen meteli. Ja vielä varastaen maksamatta pesutupapalvelun. Ei ne sähkö, vesi, laitteet ja tilat ilmaisia ole.
Selkääsi sietäisit saada. Toivottavasti saat varoituksen ja joudut maksamaan. Itse ottaisin sinut silmätikuksi niin että tuntisit nahoissasi.
Ja mites aiot tehä? Mulkoilla kiukkuisesti silmäkulmien alta. Onnittelet, sitten et paljoa eroa siitä 95% suomalaisista, jotka harrastavat samaa
Nimetön heippalappu rapun ilmoitustaululle on todella järeä toimenpide. Sitä on käytettävä harkiten.
Kommunisti ajattelee että kaikki mikä on muiden on mun. Mutta mikä on mun ei oo muiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi kommunisti joka päätti käydä muiden taskulla, koska ajattelee vain itseään vaikka esittää muuta.
Nää on enemmänkin näitä per/kok linjaa, jotka kuvittelevat, että heillä on oikeus
Aina nää vapaamatkustajat on komukoita.
Meillä se on ilmaista. Yöllä ei saa pestä.
Vierailija kirjoitti:
Romaneilla on tunnetusti akuutti rahanpuute, joten pikkurahatkin kelpaa
Meidän talon pesutuvassa oli lappu että helvettiin joutuu kun ei lajittele roskia ja jättää pesuaine pullot pesutuvan roskiin. Sen jälkeen pesuaine pulloja on ollut vähintään 4-5 siinä roskis per viikko.
Mutta kommunistiksi nimittely kirpaisee perskokkareita enemmän. Muut voi maksaa, mun ei tartte.