Mä en oikein usko, että peniksen koko itsessään merkitsisi naisille kovinkaan paljon
Siis siinä mielessä, että joku iso penis itsessään tuottaisi naisille jotenkin erityisen suurta fyysistä nautintoa. Kyse on pikemminkin siitä, että naiset mieltävät ison peniksen liittyvän miehen korkeaan statukseen, ja vasta sitä kautta peniksen koko merkitsee naisille jotain. Muuten se on yhdentekevää heille.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan on niin että ronskin kokoisella kun kunnolla panee ja on pantavana, harva nainen jättää yhteen kertaan. Turha on pienimunaisten ruikuttaa, niin se vaan on.
Hmm - "ronskin" kokoisella täytyy aina olla erityisen hellä, rauhallinen ja varovainen. Kokeile joskus niin ymmärrät kyllä.
Kunnolla paneminen voi olla ja onkin myös synonyymi hellälle, rauhalliselle ja varovaiselle. Voi kun saisit joskus niin tietäisit. Ja haluaisit uudelleen ja uudelleen.
eipä tämä ole uskon asia. Kyllä ISO aina pienen voittaa.
Seksin ei edes tarvitse olla penetraatiota, ei kaiken seksin pidä pyöriä miehen kikkelin ympärillä. Kaikki naiset ei ole kiinnostuneet miehistä ja heidän hikisistä kikkeleistä.
Vierailija kirjoitti:
Seksin ei edes tarvitse olla penetraatiota, ei kaiken seksin pidä pyöriä miehen kikkelin ympärillä. Kaikki naiset ei ole kiinnostuneet miehistä ja heidän hikisistä kikkeleistä.
Joo, lesbot ei ole kikkeleistä kiinnostuneita.
Vaimoni tykännyt isosta ja paksustani. Yhtään pidempi ei voisi olla kun ei mahdu. Minun on pitänyt aina naida varovasti. Vaimo ollut itse päällä paljon rajumpi otteissaan. Sen verran aina kuritti vaimon pillua, että alusta lähtien jouduttu pitämään välipäiviä. Joten hän ollut ison kullin perään alusta lähtien, varsinkin kun saanut tai ottanut sillä orgasminsa..
John Holmesilla oli 35 senttinen kalu. Holmes ei saanut koskaan kunnon erektiota kalun suuruuden vuoksi. Kulli veti niin paljon verta, että John meinasi pyörtyä. Verimäärä ei riittänyt. Kulli oli kuin pesusieni, mutta naiset rakastivat sitä ja Johnia. Hän käyttäytyi aina kohteliaasti naisia kohtaan. Naisnäyttelijä sanoi, että terska oli omenan kokoinen.
35 senttiä pelkkää lahjakkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni tykännyt isosta ja paksustani. Yhtään pidempi ei voisi olla kun ei mahdu. Minun on pitänyt aina naida varovasti. Vaimo ollut itse päällä paljon rajumpi otteissaan. Sen verran aina kuritti vaimon pillua, että alusta lähtien jouduttu pitämään välipäiviä. Joten hän ollut ison kullin perään alusta lähtien, varsinkin kun saanut tai ottanut sillä orgasminsa..
Älä Pate taas jauha tota vaimosi orkku schaissea. Se ei ole saanu enää vuosiin sun pippelilläsi. Etkä sinäkään ole enää vuosiin saanut pillua märäksi.
Oikea win-win tilanne...
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitten, mutta en mä kyllä viitsisi seksiä harrastaa miehen kanssa jos ei sillä olisi penistä. Mieluummin isohko ja tanakka sellainen. Siltikin vaikka kaikkein tärkeintä on se mitä miehen korvien välistä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan on niin että ronskin kokoisella kun kunnolla panee ja on pantavana, harva nainen jättää yhteen kertaan. Turha on pienimunaisten ruikuttaa, niin se vaan on.
Hmm - "ronskin" kokoisella täytyy aina olla erityisen hellä, rauhallinen ja varovainen. Kokeile joskus niin ymmärrät kyllä.
Kunnolla paneminen voi olla ja onkin myös synonyymi hellälle, rauhalliselle ja varovaiselle. Voi kun saisit joskus niin tietäisit. Ja haluaisit uudelleen ja uudelleen.
Kyllä se niin on että nainen joka on saanut kunnolla isoa munaa haluaa sitä uudestaan ja uudestaan. Oikein panomiehillä on useita naisia joita käyvät hoitelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalta kohdalta voin sanoa että olet väärässä. Pieni ei tunnu riittävästi, tosin nyt en mitään jättiläistä kaipaa mutta isohko on paras.
Sentään yksi rehellinen vastaus. Ei jätti mutta iso pitää olla.
Rehellinen vastaus on että keskikokoinen on paras. Turha kysellä, jos vastaus ei kelpaa. Aloitus on todella typerä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet saanut homokaveriltasi? Kiva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin on että nainen joka on saanut kunnolla isoa munaa haluaa sitä uudestaan ja uudestaan. Oikein panomiehillä on useita naisia joita käyvät hoitelemassa.
Sinä, joka luulet naisia yleisesti noin simppeleiksi, niin taidat olla saanut pelkkää sääliseksiä näiltä. Hyvä seksi on hyvää seksiä, mutta ei se riitä edes panomiehelle, mikä nyt fantasiasi tai esikuvasi onkaan. Miehessä merkitsee sen kymmenen asiaa enemmän kuin kalun koko.
Vierailija kirjoitti:
Ei isolla kullilla tee mitään kun sillä ei voi naida kunnolla vaan pitää olla varovainen. Pienemmällä on mukava nussia kun voi painaa koko mitalla.
T. 13,5 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei isolla kullilla tee mitään kun sillä ei voi naida kunnolla vaan pitää olla varovainen. Pienemmällä on mukava nussia kun voi painaa koko mitalla.
T. 13,5 cm
Kas kun vaimoni ei ole samaa miltä. Halunnut kullini tyveä myöten sisään hieromaan ja pitänyt kaluni sisällä. Se kun on tuntunut paremmalta kuin höylääminen. Sitä voi miettiä kumman mukaan mennään, miehen vaiko naisen nauttimisen mukaan. Meillä menyt vaimon mukaan, koska ollut varmin tae hänen orgasmeihin. Mikään ei ole miehestä niin hyvää, kun kullia puristava ja lypsävä pillu. Siihen nähden jyystäminen on yhtä tyhjän kanssa.
Ei mulle ole mitään väliä sillä minkä kokoisia peniksiä miehillä on, mutta parisuhteeseen en pienimunaista huolisi.
Vierailija kirjoitti:
eipä tämä ole uskon asia. Kyllä ISO aina pienen voittaa.
Ei voita. Voi teitä miehiä penisuskovaisuudessanne. Seksikumppani on kokonaisuus, ei todellakaan pelkkä penis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalta kohdalta voin sanoa että olet väärässä. Pieni ei tunnu riittävästi, tosin nyt en mitään jättiläistä kaipaa mutta isohko on paras.
Aina tää sama. Joukko naisia vastaa kaikki eri tavoin, miehet poimii sen vastauksen, joka vastaa heidän ennakkokäsityksiään, ja julistaa, että se on ainoa rehellinen vastaus. (Seuraavaksi joku tekee ketjun, jossa hän itkee, että naisille kelpaa vain iso muna. Todisteena kerrotaan, että niin naiset sanovat somessa.)
Nyt tulee iso paljastus: todennäköisesti kaikki nämä vastaukset tässä ketjussa ovat rehellisiä! Naiset ovat keskenään erilaisia ihan niin kuin miehetkin. Riippuu esim. naisen yksilöllisestä anatomiasta ja siitä, millaisesta seksistä kyseinen nainen ylipäätään pitää. Eiväthän miehetkään kaikki pidä samankokoisista tisseistä tai samoista seksiasennoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen vastaus on että keskikokoinen on paras. Turha kysellä, jos vastaus ei kelpaa. Aloitus on todella typerä.
Mikä on keskikokoinen? Ihan naisten puheissa olen kuullut vain pienistä ja isoista munista. Yksi sanoi muuten kiva jätkä mutta pieni muna.
Miten määrittelet jättimäisen?
Liian pitkä tökkii ikävästi, paksu taasen vaatii aikaa ennenkuin sen saa sisään eikä silläkään saa tökkiä liian syvälle.