Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 24 ja 36 iso ikäero?

Vierailija
30.10.2024 |

Olen ihastunut yhteen opiskelukaveriin, joka on 12 vuotta vanhempi. Voiko toimia?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 32v ja seurustelen 20v naisen kanssa. Muutettiin jo yhteen 1 kk sitten.

M32

Vierailija
62/68 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän alkuvuodesta 32v ja tuntuu jotenki hassulta ajatukselta että olisin suhteessa esim 25v kanssa.. Olen ruvennut näkemään parikymppiset tosi nuorina ja niitähän ne tottakai on. M31

Olet nainen 47 etkä mies 31.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se, usko pois. Et ehkä nyt sitä huomaa, mutta vuosien päästä kyllä

Kyllä sen huomaa jo nyt jos toinen on 2-kymppinen ja toinen 4-kymppinen. Jos ei huomaa niin se 4-kymppinen ei ole kasvanut aikuiseksi. Ihan eri intressit jo tuolla ikäerolla, ainakin pitäisi olla.

Mitä jos 20 vuotias onkin henkisesti kypsä?

Vierailija
64/68 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24-vuotias muuttuu ja kehittyy vielä todella paljon ihmisenä, 36-vuotias jo yleensä tietää kuka on ja mitä elämältä haluaa. Toisin kuin se vasta kaikkea harjoitteleva ja kokeileva 24-vuotias jolla on vielä ihan pirusti opittavaa elämästä ja itsestään. Olen itse 36v enkä voisi ikinä olla noin nuoren kanssa. 

Ihminen muuttuu ja kehittyy läpi elämän. 24 vuotias ei enää harjoittele yhtään mitään vaan on ollut jo vuosia ihan kypsä aikuinen.

Jos asenteesi on parisuhteen kanssa kokeileva niin et ole vieläkään henkisesti kypsä sellaiseen.

Vierailija
65/68 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se todistettiin: Naiset ovat jo 250 000 vuoden ajan pariutuneet 510 vuotta vanhempien miesten kanssa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/847ca8f2-b341-41d2-bf09-dee197d6978d

Eli kyseessä on mitä luonnollisin ja normaali asia vaikka kateelliset muuta väittää.

Vierailija
66/68 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisia ihmisiä. 22 vuotta naimisissa,ikäeroa 12 vuotta toiminut hyvin. 

Vierailija
67/68 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24-vuotias muuttuu ja kehittyy vielä todella paljon ihmisenä, 36-vuotias jo yleensä tietää kuka on ja mitä elämältä haluaa. Toisin kuin se vasta kaikkea harjoitteleva ja kokeileva 24-vuotias jolla on vielä ihan pirusti opittavaa elämästä ja itsestään. Olen itse 36v enkä voisi ikinä olla noin nuoren kanssa. 

Ai hitsi, haluaisin tietää oletko sinä 36 v tuota mieltä 20 vuoden kuluttua. Siis, että tiedät kuka olet jne. Ihminen muuttuu ja kasvaa koko elämänsä, ja hyvä niin. N55

Vierailija
68/68 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen muuttuu ja kehittyy läpi elämän. 24 vuotias ei enää harjoittele yhtään mitään vaan on ollut jo vuosia ihan kypsä aikuinen.

Jos asenteesi on parisuhteen kanssa kokeileva niin et ole vieläkään henkisesti kypsä sellaiseen.

Tuossa ijässä moni jo tehnyt lapset =)

Ihmisen persoona ja muut jutut vaikuttaa.

Kaikki omalla tavalla täällä menee.

Jos hyvä suhde niin kaikki hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi