Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia ResQ? alennuskoodi? 2024

Vierailija
29.10.2024 |

Liity ResQ Clubiin ja säästä 50% ensimmäisestä pelastamastasi hävikkiannoksesta! Tee hyvää ja nauti herkullisista ruoista, jotka pelastavat ruokahävikkiä. Syötä koodi NQF-594 sovelluksessa ja aloita matkasi vastuulliseen herkutteluun! 😍 Klikkaa tästä: https://join.resq-club.com/NQF-594

Suositteletko ResQ-sovellusta?

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jakaa kokemuksiani ResQ Club sovelluksen käytöstä ja kertoa vinkkejä ruokaostoksissa säästämiseen! ResQ:n kautta olen löytänyt todella hyviä hävikkiruoka tarjouksia ja säästänyt merkittävästi ruokakuluissa.

Opiskelijana olen huomannut, että ResQ Club alennuskoodeilla saa vielä extraa pois hinnoista. Sovellus on toiminut minulla luotettavasti, ja olen säästänyt helposti 100-200€ kuukaudessa ruokaostoksissa. Parhaimmillaan olen saanut ravintola-annoksia jopa 70% alennuksella!

Jos mietit "kannattaako ResQ Club käyttö?" niin vastaus on ehdottomasti kyllä. Sovellus on helppo käyttää ja valikoima on laaja - löytyy niin päiväystuotteita kaupoista kuin ravintoloiden ylijäämäruokaa. Ruokahävikin vähentäminen tulee samalla plussana.

Parhaat vinkit ResQ:n käyttöön:

Seuraa tarjouksia iltaisin

Käytä alennuskoodeja

Tilaa läheltä kotiasi/työpaikkaasi

Tarkista noutoajat etukäteen

Vertaile hintoja eri paikkojen välillä

Suosittelen kokeilemaan! Jos haluat lisätietoja omista kokemuksistani tai säästövinkeistä, kysykää vaan. ResQ on ainakin minulle ollut loistava apu ruokabudjetin pienentämisessä. 🌱💰

#ruokasäästö #hävikkiruoka #ResQClub #säästövinkit #alennusruoka #edullisetostokset #opiskelijabudjetti #ruokahävikki #mobiilisovellus #ravintolatarjoukset

Vierailija
2/6 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki ruokasäästämisestä kiinnostuneet! 👋

Olen käyttänyt ResQ Club -sovellusta nyt puoli vuotta, ja halusin jakaa rehellisiä kokemuksia hävikkiruoan ostamisesta. Sovelluksen kautta olen löytänyt uskomattomia tarjouksia - varsinkin ravintoloiden ylijäämäruoasta saa huikeita alennuksia!

Monesti mietin "Miten ResQ Club toimii?" ennen kuin aloitin. Käytännössä homma on super helppoa: lataat sovelluksen, selaat tarjoukset, maksat sovelluksessa ja haet ruoan sovittuna aikana. Alennuskoodeja kannattaa metsästää, niillä saa extraa pois hinnoista. Opiskelijana tämä on ollut pelastus ruokabudjetissa!

Keskimäärin säästän ResQ:lla 150€/kk ruokaostoksissa. Parhaita löytöjä:

Ravintola-annokset -60-70%

Leipomotuotteet iltaisin jopa -80%

Kauppojen päiväystuotteet puoleen hintaan

Lounasravintoloiden ylijäämät murto-osalla normaalihinnasta

Turvallisuudesta ei tarvitse huolehtia - maksaminen on turvallista ja ruoan laatu aina taattua. Hävikkiruoan ostaminen tuntuu myös ekoteolta, kun ruoka ei mene hukkaan!

Vinkkejä uusille käyttäjille:

Tarkkaile tarjouksia etenkin iltapäivällä

Aseta muistutukset suosikkipaikkoihisi

Vertaile hintoja normaaleihin hintoihin

Hyödynnä kaikki alekoodit

Suunnittele noudot järkevästi

Kyselkää lisää jos kiinnostaa! Jaan mielelläni lisää säästövinkkejä ja kokemuksia. 💚

#ResQClub #ruokasäästö #hävikkiruoka #säästövinkit #alekoodi #edullisetostokset #ravintolatarjoukset #opiskelijabudjetti #sovellusalennukset #päiväystuotteet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SÄÄSTÖNIKSI: ResQ Club pelasti mun ruokabudjetin! 🔥

En ois ikinä uskonu et voin säästää näin helposti ruokakuluissa. Oon venaannu että joku kertois mulle tästä aiemmin!

FAKTAT TISKIIN: 💰 -70% ravintola-annoksista 💰 Säästän 100-200€/kk 💰 Alekoodeilla vielä lisää alea 💰 Laaturuokaa murto-osalla normihinnasta

LIFEHACK: Kannattaa tsekata nää ajat: Lounasraflojen tarjoukset 14-15 Kauppojen päiväystuotteet 19-20 Leipomoiden munkit ja leivät 17-18

PROTIP: Lataa ResQ ja pistä muistutukset päälle sun lempirafloihin! Parhaat tarjoukset menee sekunneissa. Trust me!

Oon testannu jo puol vuotta ja voin sanoo et toimii. Säästöö tulee ja samalla pelastat maailmaa ku estät ruokahävikkiä. Win-win!

FAQ: Onks sovellus turvalline? ON! Toimiiks kaikkialla? Isoissa kaupungeissa best Kannattaako? NO HELL YES!

Jos tarttet säästövinkkei tai alekoodei nii laita DM! Mulla on pari ylimäärästä referral-koodia jakaa.

Tsekkaa vaik tänää mitä löytyy! Ite nappasin just 5€ sushiannoksen (norm. 15€) 🍱

#ResQ #ruokasäästö #säästövinkit #hävikkiruoka #alekoodi #opiskelijaelämä #säästärahaa #ruokahävikki #budjettivinkit #päiväysale

(PS. Kokeilkaa vaik viikko, ette kadu! Mä lupaan! 🤝)

Vierailija
4/6 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pro tip ruokasäästäjille! 💡

ResQ Club on ollu mulle game changer. Säästän helposti 150€/kk ruokakuluissa ja saan laatusafkaa!

Best deals: Ravintola-annokset -70% Leipomotuotteet ilta-alessa Kauppojen päiväystuotteet puoleen hintaan

Lifehack: Tsekkaa tarjoukset lounasajan jälkeen ja illalla 19 aikaan. Alekoodeja kannattaa metsästää!

Helppo käyttää:

Lataa sovellus

Selaa tarjoukset

Maksa

Nouda safkat

Jos kiinnostaa säästää ja vähentää ruokahävikkiä, niin tää on sun juttu! 🌱

#ResQClub #säästövinkit #hävikkiruoka #ruokasäästö #alekoodi

Vierailija
5/6 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! 🤗

Pakko jakaa teille yks huikee löytö! Oon käyttäny ResQ-sovellusta nyt muutaman kuukauden ja oon ihan myyty. Säästän ihan järjettömästi rahaa ruokaostoksissa.

Eilen vielä nappasin mun lemppari sushipaikasta -60% alella lounaan ja tänään sain leipomosta tuoreet leivät ja pullat melkein ilmaseks! Tuntuu ihan hullulta maksaa enää täyttä hintaa mistään.

Mulla on ollu tapana tsekata tarjoukset iltapäivällä töiden jälkeen. Nyt ku on vielä opiskelijabudjetti ni tää on ollu ihan pelastus. Säästän ehkä 100-150€/kk, riippuu vähä kuinka aktiivisesti käytän.

Jos joku miettii kannattaako kokeilla, niin ehdottomasti! Tosi simppeli käyttää ja ruoka on aina ollu priimaa. Plussana vielä et vähentää ruokahävikkiä 👍

Ja hei jos tarttet apuu sovelluksen kanssa nii kysy vaan! Voin jakaa vaik mun parhaat säästövinkit 😊

#ResQ #säästövinkit #opiskelijaelämä

Vierailija
6/6 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

I've been using the ResQ app for a few months now and I'm totally hooked. I'm saving an insane amount of money on groceries. https://blockblast-game.io