Kaius, Alfamies. Syö ja nostaa rautaa
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000010791083.html
"Monihan luulee, että mä olen joku alfamies, Kaius Kejonen, 26, naurahtaa ja haarukoi viipaleen naudan sydäntä suuhunsa.Vain reilut kaksi vuotta sitten hän kertoo pohtineensa elämänsä lopettamista. Elämänilo löytyi tavalla, jota moni kauhistelee."
"Kejonen syö päivittäin valtavat määrät lihaa, kananmunaa ja maitotuotteita. Hänen ruokavalionsa koostuu noin 99-prosenttisesti eläinkunnan antimista. Hän on niin sanotusti carnivore."
"Erityisen vaikutuksen Kejoseen teki kanadalaispsykologi Jordan Peterson, jota on pidetty jopa vaarallisena guruna. Hän ei usko esimerkiksi ilmastonmuutokseen tai siihen, että naisia olisi sorrettu ihmiskunnan historiassa. "
"Mä olin niin huonossa jamassa, etten voinut hävitä mitään, Kejonen perustelee kokeiluun ryhtymistään.
Kyse ei ollut siitä, mitä neuvottiin, vaan kuka neuvoi. Jos Peterson olisi suositellut vegaaniruokavaliota, Kejonen olisi kokeillut sitä.
Carnivore-kokeilun piti kestää kaksi viikkoa. Nyt se on jatkunut jo yli kaksi vuotta."
"Kejonen käy mittaamassa kehonsa erilaisia arvoja puolen vuoden välein. IS on nähnyt laboratoriotestien tuloksia. Kejosen perusverenkuva on viitearvojen sisällä, kolesteroliarvokin kohdillaan."
Kommentit (3)
Onko Kejonen Alfa vai leikkiikö hän tervedellään?
Voiko ihminen olla puhdas carnivore?
Eihän toi ole sen kummempaa kuin karppaus, joka oli villitys joskus kymmenen vuotta sitten.
Voimaantunut inceli 😁