No nyt niitä vauvauutisia on!! =)
Eli keskiviikkona sitten aamulla heräsin ja totesin, että jaahas, verilimaista vuotoa pukkaa ulos ja selkään jomottaa tauotta eli lähtö on käsillä. Siinä sit soittelee miestä töistä kotiin ja mummia hoitamaan Hermannia ja herättelee koululaisia ja selostaa niille tapahtumat ja tekemiset ja kamppeet kasaan ja menoks.
En ehtinyt taaskaan olla sairaalassa kuin reilu puoltoista tuntia, kun meidän pikkuneiti jo syntyi. Ihanaa oli, aivan ihanaa! :) Mä siis haikeana ajattelen sitä, että kaks mun viimeistä synnytystä oli niin ihania. Jäi hyvät muistot kyllä.
Painoa tyttelillä oli 3590g, pituutta 51cm eli aika hyvin noin 10 pvää etuajassa syntyneelle. ;) Hermannihan oli pienempi, vaikka syntyi 39+5, kun tämä taasen jo 38+4. Mut hyvä näin! Neiti Varpu on oikein ihana vauveli. Syö hyvin, nukkuu hyvin, seukkaa ihanasti ja pitkään. Yöt ollu tosi rauhallisia, siis ne kaksi mitä koettu on. Tässä nyt jännitetään vähän, että miten tämä eka yö kotona menee, mut eiköhän se hienosti sekin.
Muutoin kotona on flunssassa enää minä ja isäntä eli lapset on onneks parantuneet ja toivotaan, ettei tämä sitkeä pöpö iske tuohon pikkuiseen neitiin.
Hermannin ensireaktiot oli ihanat. Hän katsoi vauvaa, ihasteli, paijaili ja vilkutteli tälle kovasti. Hymyili ja ihastellen selosti jotain omalla kielellään. Mua taasen sitten piti maailman julmimpana ihmisenä ja kyllä parku tulikin, kun vaan raivosi siellä sairaalassa ja mehtoi. Yritin sit vaan jaksaa ja uskoa, että tilanne muuttuu kyllä vielä.
No, kotiin kun lähdettiin niin siihen loppui kaikki meuhtominen ja taas ollaan niinkö ennenkin. Toivotaan vaan, että pysytään yhtä hyvissä väleissä vielä sittenkin, kun isi menee takaisin töihin.. Vähän jännittää sekin, mut eiköhän me selvitä. Mulla on naapurissa maailman paras tukihenkilö, kun hän on myös kahden pienen lapsen äiti niin on ainakin vertaistukea ihan lähellä ja voin suoraan painella sinne parkumaan, jos on vaikeaa. :)
Mutta nyt lähden laittamaan iltapalat kuntoon vielä, kun vauva nukkuu ja sen jälkeen sitten onkin syöttämistä ja iltapesua yhden sun toisen kanssa. Ah, ihanaa!
Papu ja Hermanni ja Varpu-vauva 2vrk
Kommentit (4)
Ihanaa vauvauutisia hurjan paljon onnea pienelle tytölle ja koko perheelle.
zappe ja Venla
Kyllähän tämmöinen uutinen jo oman otsikon vaatii :)
Onnea koko perheelle! Ihanaa, että kaikki on mennyt hyvin ja pieni, uusi ihminen on turvallisesti maailmassa. Äitikin tuntuu olevan kunnossa.
Vauvantuoksuista arkea taaperon ja koululaisten keskelle ;)
Z+katras+"toukka" 16+3
Onnea Papulle tytöstä ja Hermannille pikku siskosta :)!
Kyllä tällä uutisella todellakin saa oman otsikon laittaa ;)
Näinhän tuossa viimeksi pinoon kirjoitellessa laitoinkin, että se on lähdön tunnelmaa hetkenä minä hyvänsä niin sieltähän sitä tultiin sitten aivan muutaman päivän kuluttua :) Aivan ihanaa!
Hienoa, että Hermmani regoi ja näyttää omat tunteensa, se on merkki siitä että olet rakas ja tärkeä hänelle. Tilanne on uusi ja menee ohi kunhan kotiudutte kunnolla ja vauva alkaa olla siinä normaalia arkipäivää eikä viekään häneltä yhtään mitään sen kummemmin :)
Voikaa hyvin :)
Sinna
Tätä uutista oikestaan tulinkin täältä taaperopuolen hakemaan!!!!
Onnea onnea papu ja rinsessa!!Mukavaa että kaikki meni hyvin!Ja iloa koko perheelle uudesta jäsenestä!!!!
Petite-Leanna ja seiska rv 28 jee viimeinen kolmannes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!