Onko se tavallista, että naisella on niin suuri seksuaalivietti, että yrittää saada seksiseuraa keinolla millä tahansa?
Vai onko enemmistö mieluummin ilman ellei löydy täydellistä miestä?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
No ei noista kumpikaan. Oon sortunut himoissani juttuihin mistä en oo ylpeä ja joita on helppo vältellä aikoina kun ei himota niin paljon, mutta ei keinolla millä hyvänsä. Saan helposti halutessani seksiä niin en tiiä mikä ois keinolla millä hyvänsä.
Kyllä sen itse tietää, kun oikein kerjää sitä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei noista kumpikaan. Oon sortunut himoissani juttuihin mistä en oo ylpeä ja joita on helppo vältellä aikoina kun ei himota niin paljon, mutta ei keinolla millä hyvänsä. Saan helposti halutessani seksiä niin en tiiä mikä ois keinolla millä hyvänsä.
Kyllä sen itse tietää, kun oikein kerjää sitä seksiä.
No mun ei oo tarvinnut kerjätä, miehet kerjää multa uusintoja. Mä en laita ikinä viestiä seksiin liittyen, ihan neutraalia vain. Toiset naukuu ku kiimaiset kollit viestien välityksellä kuinka on niin ikävä, koska nähdään, ikävä seksiä, sä oot paras, en saa sua mielestäni ym ym. Yks pyysi mua työpaikalleenki panee kesken sen työvuoron. Muina aikoina oon puutteessa ja haaveilen seksistä mutta en ikinä vonkas enkä kerjää