Lue keskustelun säännöt.
Kauden luontopanot, kuinka monta kertaa ja missä paikoissa?
27.10.2024 |
Itselläni vain souturetkellä rantautuminen autioon saareen jossa bikinien alaosaa alemmas ja takaapäin kaatunutta puunrunkoa vasten.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lähes päivittäin ja mulla seisoo melkein koko ajan. Tekee niin mieli ja olen tytön kimpussa. Tokaa vuotta ollaan lukiossa elikkä 16-17v. molemmat. Asutaan vielä vanhempien ja pikkusisarusten kaa. Tyttöystävällä myös isosisko kotona. Syy pääasiassa se, että kotona ei voi harrastaa seksiä. Maaseudulla asutaan ja mulla on jo ajokortti, joten valtaosa tapahtuu autossa. Ajellaan johonkin metsätielle ja jonkun kerran on oltu jumissakin ja oon sitten vetänyt traktorilla auton pois. Aika nolo tilanne. Hiluxilla 4wd päästään aina kohteeseen, mutta siellä ei pääse hyvin makaamaan, koska apparin penkkiä ei saa paljoa kallistettua. Tyttö on siinä sitten jotenkin saanut levitettyä jalkoja. Onneksi on nuori ja taipuisa (ja kaunis). Molemmat tykätään olla makuullaan. Mä olen päällä ihan perinteisesti ja panen kovaa, näen sen kauneuden sekä suudellaan intohimoisesti. Vanhan Jettan takapenkille mahtuu yllättävän hyvin. Jonkun kerran on maattu sammaleella ja jatkettu sit autossa kun on kuultu ääniä läheltä. Aika monesti on käytetty yhtä lähellä olevaa autiotaloa tai käyty porukoiden mökillä.