Miten löytää rauhan Jumalan kanssa?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Lakkaa ajattelemasta koko hahmoa.
En halua lakata ajattelemasta tätä. Nämä ovat elämän tärkeimpiä kysymyksiä. Paljon tuttuja ihmisiä on menehtynyt viime aikoina (Huom. ei koronaan). Elämän hauraus on konkretisoitunut sitäkin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan oikeasti uskossa mutta silti kärsin pahasta ahdistuksesta ja peloista elämän suhteen, paljon on ollut tosi isoja vastoinkäymisiä ja rankkoja tapahtumia elämässä ja nykyinen maailmantilanne/Suomen asiat ei kyllä helpota yhtään. Haluaisin olla huoleton Taivaallisen Isän huolenpitoon ja Jeesuksen sovitustyöhön luottava mutta ahdistaa, pelottaa ja itkettää niin kauheasti..
Tiedän tunteen. Uskovalla voi olla sielun haavoja ja traumoja, kuten muillakin. Jumala tietysti auttaa mutta Hän parantaa myös ihmisten kautta. Suosittelen harkitsemaan sielunhoitoa, Krito-ryhmiä, terapiaa ym. luotettavaa ja hoitavaa toimintoa, että saat tukea ja pääset käsittelemään sisäistä kipua. Voimia ja siunausta sinulle!
Missä asiassa ap:lla on kiistaa tai erimielisyyttä Jumalan kanssa? Itse painin sen asian kanssa että olenko tehnyt Pyhän Hengen pilkan josta seurauksena minulla ei ole pelastusvarmuuttakaan. Mutta jos olen tehnyt, sille ei voi enää mitään. Vaikka joutuisin helvettiin, haluan silti loppuelämäni rukoilla toisten puolesta ja lukea Raamattua. Jumala on kuitenkin oikeudenmukainen.
Ap siis, mikä tarkemmin on rauhattomuuden aihe?
Vierailija kirjoitti:
Luopumalla aavikkojen harhaopeista löydät oikean Jumalan.
Tuo on tehnyt myyräntyötä pitkään. (Korvat kiinni, kun on paikalla.)
Etsi sinä totuutta. Jeesus kertoi olevansa Tie, totuus ja Elämä!
Vierailija kirjoitti:
Missä asiassa ap:lla on kiistaa tai erimielisyyttä Jumalan kanssa? Itse painin sen asian kanssa että olenko tehnyt Pyhän Hengen pilkan josta seurauksena minulla ei ole pelastusvarmuuttakaan. Mutta jos olen tehnyt, sille ei voi enää mitään. Vaikka joutuisin helvettiin, haluan silti loppuelämäni rukoilla toisten puolesta ja lukea Raamattua. Jumala on kuitenkin oikeudenmukainen.
Et ole pilkannut Pyhää Henkeä, varma tieto. Jos olisit, eivät nämä asiat kiinnostaisi sinua yhtään. Päin vastoin, kenen kuvittelet vaikuttavan sinussa halun rukoilla jopa muiden puolesta. Sinä olet vain unohtanut uskomme alkajan ja täydelliseksi tekijän - Jeesuksen. Tai et osaa uskoa häntä niin armollisesti sinua kohtaan kuin hän todella on ilmoittanut olevansa.
Minä löysin täydellisen rauhan eroamalla kirkosta, nyt ei ahdista kirkollisvero yhtään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole pilkannut Pyhää Henkeä, varma tieto. Jos olisit, eivät nämä asiat kiinnostaisi sinua yhtään. Päin vastoin, kenen kuvittelet vaikuttavan sinussa halun rukoilla jopa muiden puolesta. Sinä olet vain unohtanut uskomme alkajan ja täydelliseksi tekijän - Jeesuksen. Tai et osaa uskoa häntä niin armollisesti sinua kohtaan kuin hän todella on ilmoittanut olevansa.
Kiitos tästä hyvästä vastauksestasi edelliselle kirjoittajalle. Tämä tärkeä viesti meille muillekin. - eri
2.Korinttolaiskirje:
5:19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
Joka ei ole Jumalan puolella on häntä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
2.Korinttolaiskirje:
5:19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.Joka ei ole Jumalan puolella on häntä vastaan.
Kyllä, teknisesti ottaen totta. Mutta oletko niin hyvin Jumalan puolella ettet tee lainkaan syntiä? On vaarallista vedota olevansa Jumalan puolella, mutta olla sokea omalle ilmiselvälle pahuudelleen. Sitä vastaan ei auta kuin Jeesuksen veri. Siksi nöyrät perivät maan.
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin täydellisen rauhan eroamalla kirkosta, nyt ei ahdista kirkollisvero yhtään
Typerys. Ajattele, ajattele nyt!
Vierailija kirjoitti:
Ole kuuliainen.
Sillä tiellä tulee seinä vastaan. Ei yksikään ihminen pysty olemaan 100% kuuliainen Jumalalle koko ajan. Ei, muista aina että Jeesus kuoli myös sinua orjuuttavan synnin takia. Meillä on rauha, koska rangaistus oli hänen päällään, hänen haavoissaan meidät on parannettu.
Tarkoitatko Zeusta vai Thoria? Ukko ylijumala vai Allahia? Khrisnaa vai Lentävää spagettihirviötä?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko Zeusta vai Thoria? Ukko ylijumala vai Allahia? Khrisnaa vai Lentävää spagettihirviötä?
Sinä tiedät kyllä kuka on Herra. Lopeta tuo perseíly, sinä vihaat raamattua vain koska se tietää kaiken sinusta.
Kova kysymys, ehkä tuomionpäivänä saan myös kasvotusten tuomita jumalan. Raiskattu pikkulapsi on jumalan luoma ja hän sallii sen. No itse en halua moiseen jumalaan uskoa.
Säg upp alla som påstår sig representera vilken gud som helst på jorden och märk hur stressnivån sjunker och plånboken mår bättre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä tiedät kyllä kuka on Herra. Lopeta tuo perseíly, sinä vihaat raamattua vain koska se tietää kaiken sinusta.
Ai se vuohipaimenten opas galaksiin? No LOL.
Kiitos, aiheellinen kysymys. Ihan kristinuskon Jumalaa ajattelin.