Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras palvelu mitä ostat kotiin?

Vierailija
27.10.2024 |

Meillä käy ikkunanpesijä keväisin ja syksyisin, lisäksi siivoja kerran kuussa. Ne ovat kyllä kivoja, mutta lisäksi maksan naapurin pojalle talvisin pari euroa per kerta siitä että puhdistaa autoni lumesta aamuisin ennen kuin lähden töihin. Se on varmaankin se mukavin arkea parantava juttu!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mies ajaa traktorilla lumet pihasta. Se on parasta, en itse mitenkään jaksaisi.

Vierailija
2/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkimies kävi toissa vuonna kun yksi liitos alkoi vuotamaan. Tuli nopeasti, teki työn hyvin eikä veloittanut mahdottomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanat, pyyhkeet yms pesetetään pesulassa. Eipä tarvii niitä levitellä kuivumaan ympäri huushollia

Vierailija
4/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta palveluita kotiin,

Vierailija
5/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robottiruohonleikkuri, robotti-imurimoppi.

Ovat sellaisia arjen pelastajia että paremmasta ei väliä! 

Ikkunanpesijärobotti löytyy myös, mutta se ei teknisesti ole vielä oikein riittävän hyvä. Käytän sitä paikkoihin joihin itse on vaikea yltää, niihin hyvä. 

Vierailija
6/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin mies ajaa traktorilla lumet pihasta. Se on parasta, en itse mitenkään jaksaisi.

Sama, ja auraa samalla pihatien 200 metriä hoidetulle tielle saakka. On oikein mukavaa.

Vierailija
7/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strippari silloin tällöin.

Vierailija
8/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä! Tule vaihtamaan kattolamput kun en uskalla yksin ollessani kiivetä niin korkealle. Maksun saat jotenkin. Rahaa et tarvitse ja seksistä en tiedä enkä sano mitään.

Vierailija
9/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunanpesu tietysti. 

Vierailija
10/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan, uunin ja ikkunat pesee aina siivooja. Käy pari kertaa vuodessa. 

Vierailija
11/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä! Tule vaihtamaan kattolamput kun en uskalla yksin ollessani kiivetä niin korkealle. Maksun saat jotenkin. Rahaa et tarvitse ja seksistä en tiedä enkä sano mitään.

Seksiäkään ei siis tipu.

Vierailija
12/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuun huomenna, laita uuni kuumaks.

Vierailija
13/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumen auraaminen. Onhan tuo vähän hintavaa mutta ei tuota urakkaa mitenkään itse pystyisi tekemään. 

Vierailija
14/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Pärjään itsenäisesti.

Vierailija
15/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakanat, pyyhkeet yms pesetetään pesulassa. Eipä tarvii niitä levitellä kuivumaan ympäri huushollia

En minäkään levittele vaan käytän omaa kuivausrumpua.

Vierailija
16/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunoiden pesu. 

Ensimmäisen kerran toukokuun lopulla ja aivan varmasti ensi kesänä uudelleen 

En kyllä ala niitä itse pesemään 😊

17/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunanpesu. Vihaan sitä. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
18/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän ikkunanpesusta! Mukavaa hommaa kauniina keväisenä päivänä.

Meillä käy uuninpesijä, minulle tulee kamala jomotus päähän uuninpesuaineista niin olen mieluummin poissa kotoa kun se pestään. Jollakin kävi myös saunanpesijä täällä? Sekin kuulostaa hyvältä ajatukselta, kurjaa kykkiä siellä lauteiden alla, aina saa selän palasiksi. 

Vierailija
19/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokatilaus kaupasta kerran viikossa. Ruuat tulee mietittyä etukäteen eikä tule heräteostoksia. Tuo myös muuta kun ruokaa, esim. muita kodin tarvikkeita. Hyvin kätevää. 

Vierailija
20/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokatilaus kaupasta kerran viikossa. Ruuat tulee mietittyä etukäteen eikä tule heräteostoksia. Tuo myös muuta kun ruokaa, esim. muita kodin tarvikkeita. Hyvin kätevää. 

Äh, ruokatilaus tietenkin... En edes hoksannut sitä kun on niin arkipäivää ja itsestäänselvää... Säästää tosiaan hyvin rahaa kun jää kaikki heräteostokset kauppaan ja netissä on myös helpompi vertailla kilohintoja kun saa tuotteet nappia painamalla järjestykseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi