Milloin karkinkerjääjät tulevat jos ovat tullakseen?
Kommentit (25)
Jo on pitkä odotus, luulin että tänään.
Mitä ostatte kaappiin kerjääjille. Riittääkö Pirkan 10:n tikkarin tikkaripussi, josta jakaa, vai onko liian saitaa? Kerran annoin ainoalle kerjääjälle 2 euroa kun ei ollut karkkia ja pienempää rahaa :(
Vastapainoksi laittaa säkkiin Pyhäinpäivän karamelleja, joissa on enkelin- ja pyhäkoulukuvia.
Eilen (lokakuun viimeinen lauantai)
Pääsiäisenä tulevat, on siihen vielä aikaa. M50
Ei ole ketään näkynyt vaikka tilasin ison säkin karkkia.
Googlatkaa HALLOWEEN 2024 niin saatte vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
When is Halloween in 2024? This year, Halloween falls on Thursday, October 31, 2024.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
When is Halloween in 2024? This year, Halloween falls on Thursday, October 31, 2024.
Onko tuo jotain ulkomaan kieltä?
Palmusunnuntaina. Tai meillä ainakin on vain silloin karkkia tarjolla virpojille.
Meille tuli jo eilen kaksi lapsiporukkaa. Lisää saattaa tulla torstaina. Ja myös ensi lauantaina.
Joinain vuosina ovikello soi vähän väliä ja toisina vuosina ei tule kukaan. Ihan sama juttu virpojien kanssa.
terveisiä Espoosta, Suomen Amerikasta
Vierailija kirjoitti:
Meille tuli jo eilen kaksi lapsiporukkaa. Lisää saattaa tulla torstaina. Ja myös ensi lauantaina.
Joinain vuosina ovikello soi vähän väliä ja toisina vuosina ei tule kukaan. Ihan sama juttu virpojien kanssa.
terveisiä Espoosta, Suomen Amerikasta
Teillä on siellä fiksuja lapsia.
En edes tiennyt tällaisesta toiminnasta Suomessa. Pari vuotta sitten menin avaamaan oven ja kaksi varhaisteiniä kysyi karkki vai kepponen. Vastasin hajamielisesti, että "jaa, en minä vaan tiedä" ja suljin oven. :D
Minullekin tuli kaksi rosvon näköistä tosi isoa lasta oven taakse pyytämään rahaa. Olivat kyllä aidon näköisiä. En minä rahaa antanut vaan molemmille marmeladikaramelleja. Sanoin kyllä että rahaa ei anneta koska joku voi viedä ne. Karkkia vaan. Toinen huitoi aidon näköisellä lelupyssyllä mutta pysyin lujana. Ohjeistin vielä pesemään hampaat illalla niin ei paha hammaspeikko tule ja vie hampaita.
Mun ovella kävi eilen kaks naista naapurustosta kerjäämässä kaljaa. Onneks löyty jääkaapista.
Kuun viimeisenä