Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suuri painonpudotus vanhentaa naamaa (varsinkin naisilla)?

Vierailija
26.10.2024 |

Tosi moni paljon painoa pudottanut nainen vanhenee kasvoiltaan valtavasti.

Ennen kuvissa näyttää esim. alle 30 vuotiaalta ja parin vuoden laihdutus- ja salikuurin jälkeen näyttää kaksikymmentävuotta vanhemmalta

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva tuo täytettä kasvoihin ja kun se katoaa, jää vain roikkuva iho. 

Vierailija
2/20 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy olla yksinkertainen, jos ei itse syy yhteyttä ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama lihooko, laihtuuko, vanheneeko, käy kampaajalla tai ei käy, ostaa vaatteita tai kulkee rytkyissä, ihan sama mitä niin kun kyseessä on nainen, hän vain rumistuu ja tulee huonommaksi ja kaikin puolin paskemmaksi, surkeammaksi, naurettavammaksi ym. Olen sen tältä palstalta ollut lukevinani.

Vierailija
4/20 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava naama näyttää vanhalta. Kaksoisleuat eivät nuorena ketään.

Vierailija
5/20 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin suuri painonpudotus nopesti, vanhentaa. Iho ei ehdi kiinteytyä, vaan jää roikkumaan. Rasva lähtee pois. Lihavat ovat nuoremman näköisiä kuin laihat, rasvan vuoksi. Sama koskee myös miehiä.

Vierailija
6/20 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella ihmisellä rasva usein laihtuessa lähtee kasvoista eka. Kun teininä laihdutin tai laihduin vähän niin posket säily silti pyöreinä. Nyt pian 30 vuotiaaana naaman vain kapenee eka.

Vierailija
7/20 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos laihduttaa ketogeenisellä dieetillä, jossa saa syödä rasvaa, mutta jätetään leivät ja pullat kauppaan

Vierailija
8/20 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä asia on toisinpäin. Lihavat säilyvät sileämpinä, kuin laihat. Laihat ihmiset rypistyvät nopeammin, kun ei ole ihonalaista rasvaa. Jotkut laihat 40 vuotiaat himourheilijat   näyttävät 70vuotiailta kasvoiltaan.

Vierailija
9/20 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56-vuotias ja olen tämän vuoden aikana laihtunut 15 kg. Naamani ei ole kuitenkaan alkanut roikkua.  Sen sijaan olen huomannut että kaulassa, yläreisissä ja ehkä hiukan vatsassakin on havaittavissa roikkumista. Itselläni on aika kapeat kasvot eivätkä ne ylipainoisenakaan olleet mitenkään pyöreät, ehkä eivät siksi ole alkaneet roikkua. Hoidan lisäksi ihoa tunnollisesti ja suojaan auringolta.

Vierailija
10/20 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laihduttamiseen ottaa mukaan vaikkapa hölkän, kasvot säilyvät jäntevämpinä.

Vierailija
11/20 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun olin 20 kiloa lihavampi, kasvoni toki olivat pinkeämmät, kuin vauvan.

Nyt kuitenkin nautin keventyneestä olosta, eivätkä ne rypyt haittaa. Vasta sitten kannattaa huolestua, kun ei enää rypisty, koska silloin kaikki on ohi.

Vierailija
12/20 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kavennut kasvot vaikka laihdutin alipainoiseksi. Tyhmät pyöreät posket vaan pysyy.

Vierailija
13/20 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä asia on toisinpäin. Lihavat säilyvät sileämpinä, kuin laihat. Laihat ihmiset rypistyvät nopeammin, kun ei ole ihonalaista rasvaa. Jotkut laihat 40 vuotiaat himourheilijat   näyttävät 70vuotiailta kasvoiltaan.

Stubbilla on aika paljon juonteita, luultavasti urheilun ja aurinogn takia.

Vierailija
14/20 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuorennäköisyys ei ilmene pelkästään kasvoista. Olkoon vaikka kuinka sileä, mutta jos vartalo on jäykkä ja kankea, on ikää olevinaan paljonkin enemmän kuin taipuisammalla yksilöllä.

Vierailija
15/20 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤧

Vierailija
16/20 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee saman myös miehillä. Nahka alkaa roikkumaan ja rypyt syvenee. Lihakset kuluu samalla kun rasva ja osa muuttuu sairaan näköiseksi. Iho muuttuu harmahtavaksi.

Vierailija
17/20 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtumisella ikävä vaikutus kasvojen kauneuteen

Laihduttaminen saattaa johtaa luurankomaisiin kasvoihin, kertoo New Jerseystä kotoisin oleva plastiikkakirurgi Brian S. Glatt. Ns.

https://www.terve.fi/artikkelit/laihtumisella-ikava-vaikutus-kasvojen-k…

Vierailija
18/20 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laihtuminen yhdellä vaatekoolla saattaa vanhentaa naista ulkoisesti jopa neljällä vuodella"

Vierailija
19/20 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihtumisella ikävä vaikutus kasvojen kauneuteen

Laihduttaminen saattaa johtaa luurankomaisiin kasvoihin, kertoo New Jerseystä kotoisin oleva plastiikkakirurgi Brian S. Glatt. Ns.

https://www.terve.fi/artikkelit/laihtumisella-ikava-vaikutus-kasvojen-k…

Heh, ja plastiikkakirurgilla varmaan kuitenkin olisi tähän ratkaisu. Plastiikkakirurgit itse muuten selvästi eivät usein käy skalpellin alle.

Vierailija
20/20 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako päästää ittensä lihoomaan siaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä