Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira ei syö leikkauksen jälkeen

Vierailija
26.10.2024 |

Pitääkö olla vielä huolissaan, kun koira ei syö itse edelleenkään ruokaa 24h leikkauksesta? Vettä on juonut itse ja se pysyy sisällä, mutta mitään muuta ei suostu ottamaan. Pakottamalla olen laittanut nutri plussaa ikeniin ja suuhun. Vointi ei ole huonontunut kyllä, joten viitsiikö katsoa vielä huomisen (sunnuntai), ennenkuin soittelee lääkärille?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä leikattiin? Mitä oot koittanut tarjota?

Vierailija
2/7 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait varmaan eläinlääkäristä leikkeuksen jälkeiset hoito-ohjeet ja yhteystiedot mihin olla yhteydessä jos on kysyttävää tai esim. tulee komplikaatioepäily?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää se jonkin aikaa. Huolihan se tietysti on. Onhan se jonkun aikaa se suolikin vielä laiska siitä sedaatiosta.

Tuo on hyvä, että juo kuitenkin.

Itse muistan, että joskus annoin hunajavettä ja lihalientä.

Jäisiä naudanmahapalloja tai jotain sinne ehdolle.

Tsempit.

Vierailija
4/7 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen etsimään jonkun koirafoorumin, tällä sivulla on niin paljon koiria vihaavia miehiä jotka tulevat heti temmeltämään ja hekumoimaan koiran tap pamisesta keskusteluun jonka otsikossa mainitaan koira

Vierailija
5/7 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on jo syönyt sakset,taikka Petteri O on kiusannut sitä.

Vierailija
6/7 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli koira joka oli lääkärireissun jälkeen kolmatta päivää syömättä. Sekin joi ja liikkui sisätiloissa normaalisti mutta ei syönyt. Sitten se alkoi syödä kun sille tuli nälkä ja huoli oli omistajalta pois. Joo ja miesvihaajille tiedoksi, olen mies. Tosin en omista koiraa.

Vierailija
7/7 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi kerran samoin, normi nukutuksen jälkeen koira ei alkanut syömään, alkoi jo lähentelee 24h. Kokeiltiin niin lihalientä, kuivamuonaa turvotettuna, herkkuja ja vaikka mitä. Ehdittiin jo soittaa päivytykseen ja kovaa närästystä veikkasivat, mihin ruoka olisi auttanut. Viimeisenä oljenkorsena annettiin omaa kuivamuonaa ihan kuivina nappuloina yksi kerrallaan ja niitähän koira söi (ei lihalientä eikä muuta herkkua) kun oli syönyt pari nappulaa niin varmaan olokin helpottui koska siitä sitten lähti samantien syömään 👍 annettiin toki pieninä annoksina koska oli ollut niin pitkään syömättä. 

joten meillä syynä oli närästys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi