Moniko hieroo itse klitoristaan rakastelun aikana?
Mies hieroon usein vähän liian innokkaasti ja menee tunto. Ei usko vaikka sanoo. Haluaisin hoitaa homman itse, mutta mies ei oikein usko.
Kommentit (8)
mutta nykyään olen alkanut, jo aikaisemmin mainitusta syystä, että mies painaa niin kovaa, että sattuu. Ja lisäksi mies sanoo, että se on älyttömän kiihottavan näköistä, kun hyväilen itseäni.
Vierailija:
Ja lisäksi mies sanoo, että se on älyttömän kiihottavan näköistä, kun hyväilen itseäni.
Jos alan itseäni hieroa, mies keskittyy siihen " onpa mageen näköistä" ja laukeaa melkein heti. Joten minä jään TAAS ilman.
ja uskoo jos sanoo että hiero hellemmin. Ihme miehiä teillä jos hinkataan liian kovaa ja ei uskota jos sanotaan, että tuntuu ikävältä.
Vierailija:
ja uskoo jos sanoo että hiero hellemmin. Ihme miehiä teillä jos hinkataan liian kovaa ja ei uskota jos sanotaan, että tuntuu ikävältä.
enkä jaksa selittää, ohjata ja neuvoa riittävän tarkasti. Mulla on varmaan öbaut yksi kohta klitoriksesta jota haluan kosketettavan. Ja siitä jos menee millisentinkin vinoon, se ei enää ole just se paikka, mihin pitää koskea. Ja useimmissa asennoissa miehen käsi on vähän hankalasti.
Meillä mies kuulee voihkinnastani onko se sormi juuri siinä oikeassa paikassa vai ei. Siirtelee sitten sormea ja etsii sen oikean paikan :) Ei siinä ainakaan minun mielestäni mitään hankalaa ole :) Ylempi vastaaja.
Vierailija:
Meillä mies kuulee voihkinnastani onko se sormi juuri siinä oikeassa paikassa vai ei. Siirtelee sitten sormea ja etsii sen oikean paikan :) Ei siinä ainakaan minun mielestäni mitään hankalaa ole :) Ylempi vastaaja.
Mä nyt en muutenkaan voihki, mutta siis en vain jaksa ohjastaa koko ajan.
Siis toi, että mies hieroo vähä liian rajusti... :( Ja millai siitäki sit alkaa puhua?? Oon yrittäny monta kertaa " löysentää" hänen otettaan ja vihjaillut muutenkin kaikin tavoin seksin aikana, ettei se vaikka ois ees niin tarpeellista, muutenki kyllä hyvälle tuntuu!
Itse hieron klitoristani yhdynnän aikana vaan sillon, jos ei muuten meinaa orgasmia saada, muuten se on aika turhaa puuhaa... ;)