11v poika, joka ei juuri koskaan itke, tuli tänään huutoitkien ulkoa kotiin
Kaverit olivat saaneet päähänsä pakottaa mun lapsen varastamaan kaupasta karkkipussin. Lapsi oli mennyt kauppaan muiden pakottamana, mutta ei ollut rehellisenä lapsena uskaltanut varastaa. Ulkona kaverit olivat huutaneet mun lapsesta tosi rumia juttuja ja yksi oli sylkäissyt hänen naamalle. Hitto ko oon ollu liian sinisilmäinen mun lapsen ja kavereiden suhteen. Olen pitänyt kavereitakin tosi fiksuina, mutta eihän hyvät kaverit tee noin.
Kommentit (6)
Olin samanikäisenä mukana röökivarkaudessa. Ihmettelin kun luokan suosituimmat tytöt ja pojat halusivat mut mukaan kauppaan, olin innoissani että vihdoin minustakin tulee suosittu! Mutta kaupassa selvisikin, että musta tehtiin näkösuoja kassalle, mä viattomasti olin itse ostamassa karkkipussia meille kaikille ja mun selän takana nämä muut pöllisivät tupakkaa niin paljon kuin ikinä ehtivät. Ja sen jälkeen nurkan taakse röökille.
En enää ikinä halunnut olla näiden kaveri ja kiltisti palasin omien kavereideni luokse. Ja vieläkin, yli 30 vuoden jälkeen, tämä vaivaa mua. Ihana lapsi sulla kun noin kovin järkyttyi, toivottavasti pysyykin yhtä viattomana, mä ainakin pysyin.
Huh. Minä jo luulin että oli nähnyt nee*erin.
Yhteys näiden tyyppien vanhempiin. Varmaan heitä kiinnostaa kuulla miten jäkikasvu pers*ilee. Mä ainakin haluaisin kuulla jos mun lapsi tuollaista tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Yhteys näiden tyyppien vanhempiin. Varmaan heitä kiinnostaa kuulla miten jäkikasvu pers*ilee. Mä ainakin haluaisin kuulla jos mun lapsi tuollaista tekisi.
Erittäin todennäköisesti ap ja lapsi asuu Porvoossa, missä tämä tapahtui,
Suosittelen menemään joukkueurheiluun. Saa uusia kavereita.
Onneksi piti päänsä. Peppujen nuolijat ja muiden pillien mukaan tanssijat joutuvat isompina ongelmiin. Nyt pitää löytää parempia kavereita äkkiä.