Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11v poika, joka ei juuri koskaan itke, tuli tänään huutoitkien ulkoa kotiin

Vierailija
26.10.2024 |

Kaverit olivat saaneet päähänsä pakottaa mun lapsen varastamaan kaupasta karkkipussin. Lapsi oli mennyt kauppaan muiden pakottamana, mutta ei ollut rehellisenä lapsena uskaltanut varastaa. Ulkona kaverit olivat huutaneet mun lapsesta tosi rumia juttuja ja yksi oli sylkäissyt hänen naamalle. Hitto ko oon ollu liian sinisilmäinen mun lapsen ja kavereiden suhteen. Olen pitänyt kavereitakin tosi fiksuina, mutta eihän hyvät kaverit tee noin. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi piti päänsä. Peppujen nuolijat ja muiden pillien mukaan tanssijat joutuvat isompina ongelmiin. Nyt pitää löytää parempia kavereita äkkiä.

Vierailija
2/6 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samanikäisenä mukana röökivarkaudessa. Ihmettelin kun luokan suosituimmat tytöt ja pojat halusivat mut mukaan kauppaan, olin innoissani että vihdoin minustakin tulee suosittu! Mutta kaupassa selvisikin, että musta tehtiin näkösuoja kassalle, mä viattomasti olin itse ostamassa karkkipussia meille kaikille ja mun selän takana nämä muut pöllisivät tupakkaa niin paljon kuin ikinä ehtivät. Ja sen jälkeen nurkan taakse röökille. 

En enää ikinä halunnut olla näiden kaveri ja kiltisti palasin omien kavereideni luokse. Ja vieläkin, yli 30 vuoden jälkeen, tämä vaivaa mua. Ihana lapsi sulla kun noin kovin järkyttyi, toivottavasti pysyykin yhtä viattomana, mä ainakin pysyin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Minä jo luulin että oli nähnyt nee*erin. 

Vierailija
4/6 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteys näiden tyyppien vanhempiin. Varmaan heitä kiinnostaa kuulla miten jäkikasvu pers*ilee. Mä ainakin haluaisin kuulla jos mun lapsi tuollaista tekisi.

Vierailija
5/6 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteys näiden tyyppien vanhempiin. Varmaan heitä kiinnostaa kuulla miten jäkikasvu pers*ilee. Mä ainakin haluaisin kuulla jos mun lapsi tuollaista tekisi.

Erittäin todennäköisesti ap ja lapsi asuu Porvoossa, missä tämä tapahtui,

Vierailija
6/6 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen menemään joukkueurheiluun. Saa uusia kavereita.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme