Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet jos henkilöllä on paljon instagram seuraajia...

Vierailija
26.10.2024 |

... Hyvin vähän sisältöä ja paljon tykkäyksiä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on mies

Ap

Vierailija
2/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä millään instaseuraajilla tekee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaa itsestään paljon kuvia narsismipäissään ja/tai taloudellinen etu mielessään. Hyvin surullinen ajankuva.

Vierailija
4/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen että tuon ihmisen elämässä tärkein asia on Some ja instagaram.

Luultavasti hän on myös todella pinnallinen ihmistyyppi. En tunne henkilökohtaisesti ketään jolla olisi miljoona seuraajaa, mutta he keillä on jopa tuhansia, ovat he jonkin sortin someriippuvaisia ja lähes koko elämä pyörii sen ympärillä.

Ehkä ihan ookoo. en tiedä

Vierailija
5/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko siellä instassa mahdollisuus tehdä sellaista matskua, joka on esillä vain hetken, entä näkyykö se matsku profiilin julkaisumäärissä?

Olen itse löytänyt - kieltämättä etsin yhden henkillön profiilia - sellaisen profiilin jossa julkaisujen määrä oli 0, mutta seuraajia oli satapäin!

Vierailija
6/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onko siellä instassa mahdollisuus tehdä sellaista matskua, joka on esillä vain hetken, entä näkyykö se matsku profiilin julkaisumäärissä?

Olen itse löytänyt - kieltämättä etsin yhden henkillön profiilia - sellaisen profiilin jossa julkaisujen määrä oli 0, mutta seuraajia oli satapäin!

Tuo profiili oli sitten yksityinen.

Vierailija
7/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin vähän ihmisestä riippuen että enpä haluaisi olla tuon kengissä. Ja jos kovasti jakaisi yksityiselämäänsä someen niin en haluaisi myöskään tutustua. Ajatuskin siitä että itsekin joutuisi jonkun tuhansien seuraajien ruodittavaki sosiaaliseen mediaan on vastenmielinen...

Vierailija
8/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivisomettaja ei 4G vehkeillä pärjää, menee ikuisuus päivitysten lataamiseen. On siis 5G tai kuitukäyttäjä. Siihenpä ne plussat sitten jäävätkin. Somettajat ovat muutoin tosielämässä low life. 

Vierailija
9/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aiheuta minkäänlaisia ajatuksia, minua ei mitäkään instapellet kiinnosta pätkän vertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi