Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus sanonut jollekin, että en tykkää susta tms vastaavaa, vaikka se oli täysi 'valhe'! Kenelle? Oliko totuus jopa päinvastainen? P

Vierailija
26.10.2024 |

Oletko joskus sanonut jollekin, että en tykkää susta tms vastaavaa, vaikka se oli täysi 'valhe'! Kenelle? Oliko totuus jopa päinvastainen? Pelkäsitkö omia tunteitasi, joita et halunnut paljastaa toiselle, vai halusitko satuttaa tätä tai jotain muuta selitystä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapset voi noin toimia. Ei aikuiset ihmiset.

Vierailija
2/3 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö kestä sitä totuutta, että joku ei pidä sinusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö kestä sitä totuutta, että joku ei pidä sinusta?

Tietysti kestän. Tilanne on vaan vähän hankala jos teot ja sanat ovat ristiriidassa. Hirveesti voi tämmöisestä asiat mennä täysin mönkään jos toinen todellakin ajattelee että toinen ei edes pidä musta. Kun tulee joku riitatilanne niin ihmiset laukoo kaikkea mitä eivät tarkoita ja tulee ties mitä sotkua. Minulle kävi noin kun eräs mies sanoi tuon. Oli ilta ja sitten hän lähti pullon kanssa lätkimään. Meidän olisi pitänyt keskustella vakavasta asiasta eikä riidellä ja siihen liittyi kylläkin tykkäskö musta tippaakaan. Eli vedin omat johtopäätökseni! Seuraavana päivänä ilmestyi ja ehdotti seksiä/sovintoa tai jotain sanomatta sitä suoraan sanallisesti... Ei saanut multa muuta kuin että sun kanssas en tee mitään... seuraava askel oli sitten ulkopuolinen nainen tapetille minulle uhkaukseksi... sitten minä tietysti häippäsin kokonaan noista ympyröistä... ilmestyi taas kuvioihini ja jouduin pahoinpidellyksi... ja tämmönen sitten jatkui eli tähänkään ei vielä loppua tullut vaan tuli kosimaan noin 5 kk kuluttua pahoinpitelystä ja sovinto täysin tekemättä... tähän sai sitten minulta rukkaset... vieläkään ei asiaa ole selvitetty... tykkäskö ehkä musta niin hirveästi että koko mies ihan sekaisin vai inhosi jo niin että oksentaa vieläkin pelkästä ajatuksesta tämmöisestä 'tunnemyrskystä'... joku muu nainen sopii ainakin vaimoksi paremmin... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi