Oletko riidanhaluinen?
Kommentit (18)
En ole. Yritän välttää viimeiseen asti. Aikoinaan mulla oli paljon hirveitä raivokohtauksia, sydämen päällehän se ottaa -keskivaikea aspenger
Kyllä. t.Lars-Johan Jocke Grönholm.
En ole ja pyrin välttämään turhaa konfliktia ja ratkaisemaan ongelmat rauhallisesti. Kynnysmatto en kuitenkaan ole ja puolustan oikeuksiani ja mielipiteitäni.
En yhtään!!!! Ja vaikka olisinkin, niin arsettäkö se sinulle kuuluu??? *ajakki-*diootti.
Vierailija kirjoitti:
En ole, ja mitä v...a se sinulle kuuluu!
:DD
En mutta puolustaudun kyllä ilman ongelmia. Pysyy puhtaana. Tasapaino on elintärkeä minulle.
En ole. Tuo puolustautuminen on monilla hakoteillä ja syyllistyy ilkeilyyn jopa puolustautuessaan.
En ole riidanhaluinen. HAISTAKAA V*TTU KAIKKI. Hyvää päivänjatkoa.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Tuo puolustautuminen on monilla hakoteillä ja syyllistyy ilkeilyyn jopa puolustautuessaan.
Toisten mielestä se puolustautuminen on jo ilkeyttä. Mutta olet kyllä oikeassa, heikot ihmiset alkavat heti ilkeiksi.
Hei sinä hassukirjoittelija, lähetä tänään tänne joulupukki niin voin istua sen polvelle ja kertoa mitä haluan joululahjaksi;)
Vierailija kirjoitti:
En yhtään!!!! Ja vaikka olisinkin, niin arsettäkö se sinulle kuuluu??? *ajakki-*diootti.
Oletko kenties lähihoitaja?
Vierailija kirjoitti:
En ole. Yritän välttää viimeiseen asti. Aikoinaan mulla oli paljon hirveitä raivokohtauksia, sydämen päällehän se ottaa -keskivaikea aspenger
Kuormitettu asperger menee oikosulkuun.
Vierailija kirjoitti:
Jos näen sut enää ikinä, niin lyön hampaasi kurkkuun, mitä se sinulle kuuluu ihminen. En voi menettää enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näen sut enää ikinä, niin lyön hampaasi kurkkuun, mitä se sinulle kuuluu ihminen. En voi menettää enää mitään.
Sivusta oli siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta oli siis.
Olin aikoinani kiltti ja empaattinen, mutta nyt rajani on ylitetty niin ylimielisillä ja ilkeillä tavoilla, että en välitä enää mistään tai kestään.