Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että jotkut naiset leikkauttavat tukkansa siiliksi/lyhyeksi, vaikka pitkä tukka on paljon kauniimpi.

Vierailija
25.10.2024 |

Tyttöystäväni, tietämättäni, leikkautti pitkät hiuksensa lyhyeksi. Hän ei ole enää niin tyttömäinen eikä haluttava kuin ennen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunein näky, minkä tiedän on, kun tyttöystäväni makaa sängyssäni alasti pitkät hiukset hajallaan..

Vierailija
22/28 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta mitä miehet ajattelee, ja olen sinkku. Miehet ei kylläkään enää mua kiinnosta muutenkaan. Mikään ei ole niin rasittava ja tyhmä kuin mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväsi kaipaa muutosta. Ei sillä väliä mitä hiuksistaan ajattelet, hän on jo poistumassa elämästäsi.

Vierailija
24/28 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo bi, alan lesboksi ja nyt suoritan rekkakorttia. Siksi. Haluan näyttää siltä miltä muutkin ammatissani.

Vierailija
25/28 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäthiukset ovat naiselleiset. Itse en sekaannu näihin kynittyihin kananperseisiin.

Vierailija
26/28 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ulkonäkö ei ole tärkein asia elämässä eli voi hyvinkin valita toisen tyylin vaikka jonkin muu tyyli olisi kauniimpi. Kauneuden edelle voi mennä vaikka mukavuus tai omat mieltymykset tai jopa se ettei edes halua olla kaunis. Se voi ärsyttää jos muille sun ulkonäkö on hirveän tärkeä asia, ja voi haluta vähentää ulkonäön merkitystä jotta muut asiat pääsevät paremmin esille. 

Vierailija
27/28 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on lesbo ja alkaa rekkamieheksi niin kaikilla rekkamies lesboilla on lyhyt tukka.

Puhumattakaan kaljuista naisista, jotka ovat suorastaan pelottavia.

Vierailija
28/28 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua loukata ketään, mutta käytäntö on osoittanut, että kaluni ei kovene, jos yritän panna siili- tai lyhyttukkaista naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän