Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillain on hirveä tarve määritellä muita?

Vierailija
25.10.2024 |

"Olet arka"

"Olet niin herkkä"

Ei minulle tulisi mieleenkään sanoa mitään tuollaista ellei kyse olisi selkeästi kehumisesta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mua kans ärsyttää tämä määrittely aivan valtavan paljon. Kaikki me muututaan koko ajan ja itseäänkään emme lopulta oikein tunne. Siihen kannattaisikin keskittyä siihen omaan itseen tutustumiseen muiden määrittelyn sijaan.

Vierailija
2/9 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla nyt on valtava tarve päteä.  Parasta olisi kasvattaa itselleen niin vahva itsetunto ettei anna tuollaisten mennä ihon alle.  Itse jokainen kai itsensä parhaiten tuntee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta näissä määrittelijöissä on, että he saattavat uskoa täysin näihin omiin määritelmiinsä, vaikka olisivat väärässä. 

Vierailija
4/9 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanssaihminen yrittää joko kasvattaa, lannistaa tai olla kumppani.

Jos saat kommentteja tyyliin 'olet arka' niin tiedät, mihin yllämainituista lokeroista kommentoija itse kuuluu 😄

Vierailija
5/9 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekin on ärsyttäviä, jotka seläntakana sitten jupisee muille että "se on sellainen ja teki taas sitä, sillä on varmasti se ja se häiriö"

Vierailija
6/9 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset luulevat tietävänsä kaikesta kaiken ja tämän takia kokee oikeudekseen määrätä ja määritellä muut

Vierailija
7/9 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nekin on ärsyttäviä, jotka seläntakana sitten jupisee muille että "se on sellainen ja teki taas sitä, sillä on varmasti se ja se häiriö"

No jep. 

Vierailija
8/9 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistavia

Vierailija
9/9 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ihmiset eivät usein ole kovin hyvin tutustuneet itseensä ja näkevät muissa samat "virheet " kuin itsessään. Tietysti myöntämättä itselleen niitä samoja virheitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä