Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä lapsenne isovanhempien käytöksessä saa sappenne kiehumaan?

Vierailija
25.10.2024 |

?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat taas tehdä mollausketjun?

Vierailija
22/30 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka jatkuvasti haukutte isovanhempia oletteko tosiaan itse täydellisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään. Hyväksyn ihmiset sellaisena kuin ovat eikä heidän erilaiset toimintatavat saa tunne-elämääni hetkahtamaan. Tosin olenkin jo parkkiintunut, kovanahkainen dinosaurus.

Lapsesi isovanhemmat eivät selvästikään ole rajattomia.

Katso peiliin ja kerro mitä näkyy.

Vierailija
24/30 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoamalla lapselle sitä ainoaa ruoka-ainetta, jolle tämä on allerginen. Ei pitäisi olla liian vaikeaa muistaa yhtä juuresta, mitä lapselle ei syötetä.

Poikien suosiminen.

Vierailija
25/30 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuvat välillä lapselle Jeesuksesta, vaikka olen kieltänyt.

Ethän tuhoa lapsesi elämää feminismillä ja pedofilialla.

Uskonnot, feminismi, pedofilia ym. poikkeavuudet eivät ole kenellekään hyväksi, ei etenkään pienille lapsille.

Vierailija
26/30 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarve tehdä juuri päinvastoin kuin on sovittu ihan kaiken suhteen: syömisen, nukkumisen, järkevän netinkäytön jne. Vanhempien rakentamilla rutiineilla pyyhitään lattiaa ja syötetään lapsi täyteen jätskiä ja pullaa, annetaan toljottaa youtubea tuntikausia eikä pidetä nukkumaanmenoajoista kiinni. Nykyään mietin hyvin tarkkaan, onko oma iltamenoni niin tärkeä, että sen vuoksi kannattaa uhrata seuraava päivä huonosti syöneen ja nukkuneen lapsen kiukutteluun. Surettaa lapsenkin puolesta, ettei hänen hyvinvointinsa oikeasti kiinnosta, vaan lahjotaan herkuilla ja ruudulla lapsi hiljaiseksi paikoilleen.

Jos ne lapset ei ole siellä hoidossa kuin silloin tällöin, niin mikset anna asian vain olla? Itse kun olin pienenä mummolassa, sain aina erityiskohtelua herkkuineen päivineen ja se o

YYYHYY PIENOKAISTA PELOTTAA YYYHYYY😫

Vierailija
27/30 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuvat välillä lapselle Jeesuksesta, vaikka olen kieltänyt.

Ethän tuhoa lapsesi elämää feminismillä ja pedofilialla.

En. Lapseni isovanhemmat eivät ole feministejä eivätkä pedofiilejä. Heidän ongelmansa on jeesustelu.

Et edes tiedä mitä on jeesustelu 

Vierailija
28/30 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo tottunut tuohon säännöttömyyteen. Isoäidissä kuitenkin ärsyttää se, että saattaa luvata lapsille jotain kysymättä meiltä vanhemmilta (esim yökyläilyn tms) ja myös se että suosii vanhinta lapsenlasta. Myös ostokäyttäytyminen ärsyttää, ostelee jatkuvasti ja kysymättä kalliita tavaroita ja vaatteita, lopputuloksena saattaa olla että lapselle on jo ostettu kengät, ja isoäiti ostaa toiset, mutta jos olisi kysynyt, olisi tarve ollut vaikka takille. En kovin painokkaasti haluaisi tästä sanoakkaan, etten vaikuta kiittämättömältä.

Vierailija
29/30 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoamalla lapselle sitä ainoaa ruoka-ainetta, jolle tämä on allerginen. Ei pitäisi olla liian vaikeaa muistaa yhtä juuresta, mitä lapselle ei syötetä.

Poikien suosiminen.

Kukaan ei ole juureksille vakavasti allerginen. 

Vierailija
30/30 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen välinpitämättömyys ja yksin jättäminen. Vanhempani ovat skipanneet koko isovanhemmuuden eivätkä ole olleet kiinnostuneita lapsenlapsistaan. Hei eivät ole viettäneet kertaakaan aikaa lastenlasten kanssa yökylistä yms. puhumattakaan. Lapseni ovat 15- ja 13 v. Nyt on alkanut ikääntyneiltä vanhemmiltani tulla minulle avunpyyntöjä. Vastaan vaan tylysti, että autan heitä yhtä paljon kun ovat minua lasten kanssa auttaneet (ei yhtään). Hylkäämisellä on seurauksensa ja sitä saa mitä tilaa.