Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko parisuhteessa olevat miehet siivonneet tänään?

Vierailija
24.10.2024 |

Minä olen meinaan kun asumme kerrostalossa niin pesin parvekkeen lattian oikein kunnolla. Oli pölyä ja kaikkea roskaa lentänyt joten rätillä hinkkasin lattian puhtaaksi. Meillä on sellaine pinnoitettu parvekkeen lattia ja nyt  se on sitten puhdas.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehet ja niiden mielikuvitusvaimot 😁

Pojut! Siivotkaa. Niissä viemöttömissä jätteissänne muhii vaikka mitä, mikä leviää muihin huoneistoihin ja kohta vilisee nurkissa ja tulee kallis lasku Anticimexiltä.

Katsopa siihen alimpaan pizzalaatikkoon. Siellä kuoriaisen toukka järsii jämiä.

Vierailija
22/24 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoaminen ei kuulu miehille eikä ole Miesten työtä. 

Siivous kuuluu naisille joten hoitakaa velvollisuutensa älkääkä lässyttäkö femakkopaskaanne.

Hyvin, hyvin yksinkertaista.

Kehtaatkin pistää vanhan äitisi siivoamaan kämppääsi. Häpeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Heitin naisystäväni aamulla seiskaksi juna-asemalle, sen jälkeen kävin kaupassa hakemassa viikonloppuostokset, tulin kotiin ja tein vähän peusteellisemman viikkosiivouksen. Nyt otan muutaman tunnin ihan rennnosti ennen kuin alan laittamaan ruokaa, jotta se on valmiina kun naisystävä palaa takaisin kotiin.

Kuulun niihin ihmisiin, jotka pitävät kotitöiden tekemisestä. Vallankin tämmöiset päivät, kun saa ihan itsekseen tehdä, ovat todella rentouttavia.

Vierailija
24/24 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Meidän oman ja appivanhempien asunnon. Käyn vielä siivoamassa vanhan tätini asunnon. Kiva kun voi olla avuksi ja vaimon on kiva tulla töistä puhtaaseen kotiin. Ja ei, en ole luuseri vaan lomalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme