Haagan riistavuoren metsä kaadetaan kaupunki boulevardin tiel
Asukkaiden vastustuksesta huolimatta liito-oravien koti tuhotaan, sekä arvokas metsäalue kaadetaan kasvavan kaupungin verukkeella. Anni Sinnemäki kävi jättämässä eilen allekirjoitukset metsän tuhoamisen edistämiseksi. Puoltavien listalla oli vihreiden, Sdp:n sekä kokkareiden jäseniä.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikähän siis oli syy miksi teollisuusalueelle voi rakentaa? Sehän on heti siinä metsää vastapäätä?
Koska se on rakennettu täyteen?
Siel on tyhjiä toimistorakennuksia. Ovat olleet jo toistakymmentä vuotta.
Tyhjiä toimistorakennuksia? Olen ollut töissä siellä viimeiset kuusi vuotta eikä ainakaan parkkipaikkojen vähyyden perusteella tuntuisi kovin tyhjää olevan. Siellä on ainakin ABB, Fujitsu, Apotti, useampi palvelinkeskus mukaanlukien Telian uusi HDC. Kaikkea muuta kuin tyhjää.
Jos katsot ympärillesi näet joka toimistotalon seinässä Vuokrattavissa kyltit. Näin on ollut jo yli kymmenen vuo
Alueen asukkaat vastustaa eniten. Tuliko yllätyksenä?
Wille Rydman Helsingin pormestarina olisi estänyt hakkuut. Muistakaa keväällä äänestää Willeä 👍
Vierailija kirjoitti:
Wille Rydman Helsingin pormestarina olisi estänyt hakkuut. Muistakaa keväällä äänestää Willeä 👍
Tuo pedd.. sanonko mikä ei kyllä tätä kaupunkia pelasta.
Asunnot mielummin annetaan homehtua käsiin kuin annetaan luottotiedottomille.
Valimolla vähän eri tilanne noiden krhm.. parkkipaikkojen suhteen, kun suurinosa Valimosta on varattu ABB:lle ja Fujille. Pitäjänmäen teollisuusalue ansaitsisi tarkempaa seulontaa, mitä tulee rakennussuunnitteluun.
"Mä asun itse Halvan vieressä ja tiedän tasan tarkkaan kuinka monta kylttiä täältä koko alueelta löytyy. Laitoin marraskuussa juuri kuvat kaikista vuokrattavissa olevista kohteista ja niitä on lukuisia."
No laitappa sitten lista niistä. Jos ne ovat olleet siellä jo kymmenen vuotta, niin löydän ne helposti Streetviewsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikähän siis oli syy miksi teollisuusalueelle voi rakentaa? Sehän on heti siinä metsää vastapäätä?
Koska se on rakennettu täyteen?
Miksi se pitää rakentaa täyteen?
Vierailija kirjoitti:
"Mä asun itse Halvan vieressä ja tiedän tasan tarkkaan kuinka monta kylttiä täältä koko alueelta löytyy. Laitoin marraskuussa juuri kuvat kaikista vuokrattavissa olevista kohteista ja niitä on lukuisia."
No laitappa sitten lista niistä. Jos ne ovat olleet siellä jo kymmenen vuotta, niin löydän ne helposti Streetviewsta.
Kutomotie, Valimotie, Höyläämötie, ole hyvä ja käypä kurkkaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Valimolla vähän eri tilanne noiden krhm.. parkkipaikkojen suhteen, kun suurinosa Valimosta on varattu ABB:lle ja Fujille. Pitäjänmäen teollisuusalue ansaitsisi tarkempaa seulontaa, mitä tulee rakennussuunnitteluun.
Mutta jos etsitään Vihdintien kehittämiselle tilaa, niin vaihtoehdot ovat Valimo tai Riistavuori.
Helsingillä oli kovat suunnitelmat Pitäjänmäen 140 000 neliön tyhjille toimistotiloille, toisin kävi. Onhan tuo luku hirvittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos etsitään Vihdintien kehittämiselle tilaa, niin vaihtoehdot ovat Valimo tai Riistavuori.
Miksi niitä asuntoja pitää rakentaa lisää ja lisää kun ei kukaan niissä asu, hinnat ei tule alas eikä kenellekään niitä vuokrata?
Kuinka daiju täytyy olla, ettei itse osaa hakea tietoa? Ei tarvii kuin kirjoittaa googleen Pitäjänmäen teollisuusalue, niin tuo jo kertonee kaiken että sielä on TYHJÄÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyi tasan yksi (1) jokaisesta. Jos muutamasta sadasta kiinteistöstä kolme on tyhjillään, joista ainakin kaksi näytti melkolailla purkukuntoisilta, niin se ei kyllä ole millään mittarilla "lukuisia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyi tasan yksi (1) jokaisesta. Jos muutamasta sadasta kiinteistöstä kolme on tyhjillään, joista ainakin kaksi näytti melkolailla purkukuntoisilta, niin se ei kyllä ole millään mittarilla "lukuisia".
No mulla on kuvat kännykässä näistä tyhjistä toimitiloista, sä et siis usko että niitä on? Ei ole multa mitenkään pois, mutta hyvä ihminen googleta tuo fakta vaikka tuolta. Pitäjänmäessä on eniten tyhjiä toimitiloja koko Helsingin kattavalla alueella.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka daiju täytyy olla, ettei itse osaa hakea tietoa? Ei tarvii kuin kirjoittaa googleen Pitäjänmäen teollisuusalue, niin tuo jo kertonee kaiken että sielä on TYHJÄÄ
Niin, Kutomotiellä ja tuolla lännempänä Vermon suunnalla. Jonne ollaan koko ajan rakentamassa asuintaloja vanhojen tehdashallien sijaan. Se ei nyt varsinaisesti liity tähän tapaukseen.
Vihreiden unelma tuhota metsä Helsingistä ja tehdä lisää slummeja, jotta "vääränlaiset" ihmiset eivät tulisi heidän asuinalueelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla on kuvat kännykässä näistä tyhjistä toimitiloista, sä et siis usko että niitä on? Ei ole multa mitenkään pois,
No ei taatusti ole tuossa Valimon alueella. Kaikkialle muualle onkin jo tulossa asuintaloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, Kutomotiellä ja tuolla lännempänä Vermon suunnalla. Jonne ollaan koko ajan rakentamassa asuintaloja vanhojen tehdashallien sijaan. Se ei nyt varsinaisesti liity tähän tapaukseen.
Puhuttiin pitäjänmäen teollisuusalueesta. Elä suotta eksy aiheesta.
Vihreät kyllä ehdottivat teollisuusalueen ottamista asuntotuotannon käyttöön, silloin olisi rakennettu vain yksi rivi bulevardin varteen Riistavuoren puolelle. Tämä ei sopinut Kokoomukselle, joka haluaa, että teollisuusalue säilyy teollisuusalueena.