Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cittari on todella kallis kauppa nykyään.

Vierailija
23.10.2024 |

Kävin siellä pitkästä aikaa moneen kuukauteen  koska prismassa ei ole ollut cheddar juustoa moneen päivään. Kävin sitten cittarista katsomassa ja siellä oli pirkka cheddar juustoa. Pakkaus oli pienempi mutta maksoi enemmän kun prismassa. Muutenkin katsoin hintoja niin näytti oleva todella kalliit ruuat. En ostanut mitään muuta kun sitä pirkka cheddaria vaikka se oli 2.15 euroa paketti ja siinä oli vain 8 kpl juustosiivua.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viipaloitua HK:n Sinistä lenkkiä ei taaskaan ollut tarjolla lähi-Cittarissa. Tuntuu, että se on koko ajan loppu. Tykkkään siitä etenkin ruisleivän päällä, sinapin kera,

Vierailija
62/66 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn milloin missäkin kaupassa, seuraillen tarjouksia. Minulla on K-kortti, ei muita. Periaatteessa en pidä mistään korteista. Useammin käyn k-kaupoissa. Eiköhän asiakkaat ole samanlaisia suomalaisia kaikissa kaupoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupoissa on yleensä kaikki perustuotteet loppu. Ja jos joskus on edullisia tarjoustuotteita niin niitä on vähän, loppuvat heti.

Vierailija
64/66 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi cittarista sipulia edes. Kyllä sen kilohinta on kalliimpi kuin prismassa. Ihan tavallinen ruoka siellä on selvästi kalliimpaa ja minä en ymmärrä miksi ihmiset siellä käy ostamassa ruokaa. olen joskus laskenut että kuukaudessa maksaisi ruuat 55 euroa enemmän cittarissa kuin prismassa.

Vierailija
65/66 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähimmät Cittarit on molemmat uudistettu ja rempattu 1-2 vuoden sisään. Ovat jotenkin hyvin kliinisiä, tilaa on paljon, leveitä käytäviä ja tavarat hienoissa kylmäkaapeissa. On myös lounasruokatiskit ja sushibaarit. Ainoa huono puoli että kaikessa hinta on noussut aivan käsittämättömän paljon jonka seurauksena olenkin siirtynyt enemmän Prisman ja Lidlin asiakkaaksi. 

Vierailija
66/66 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on kallistunut ja lähellä prisman hintoja joten en jaksa käydä lidlissä enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi