Onko teistä Ok saada läpinäkyviä postipaketteja?
Itseäni ainakin häiritsee kun ostan jotain nettikirppikseltä ja myyjä paketoi tuotteen läpinäkyvään muovipussiin.
Kaikki postin työntekijätkään ei varmasti ole luotettavia.
Kommentit (22)
Ei ole ok. Yksityisyydensuoja kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Näitä on tullut jonkin verran vastaan vinted, zadaa, huuto.net jne.
Jätän joskus palautteen antamatta vaikka tuote olisi muuten ok, mutta tympäisee vain huono paketointi.
Huono paketointi voi tosiaan olla se syy miksi jotku ei anna palautetta.
Tuntuu tyhmältä huomauttaa jostain näin yksinkertaisesta asiasta kun nämäkin paketin lähettäjät on yleensä ihan aikuisia naisia
Kelmuun kääritty jellyjortikka on ihan ok ylläri noutaa postista.
Siis oikeastiko kukaan lähettää paketin niin, että tuotteen näkee paketin läpi? Wtf?
Minä järkytyn moisesta ja nostan kanteen.
Saksalainen moottorisoitu masturbaattori olis vähän nolo.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko kukaan lähettää paketin niin, että tuotteen näkee paketin läpi? Wtf?
Kyllä näin tapahtuu. Ja vaikka tuotteessa ei olisi mitään noloa tms., niin ei ole kiva vastaanottaa tämmöistä. Joku kirjesalaisuusjuttu.
Ja mietin myös tuota turvallisuutta, jokuhan voi sen postista ehkä helpommin sitten kavaltaa?
Tuleeko kaalimadosta näkyvät paketit?
On ok. Mielestäni voitaisin tehdä uusilaki. Kaikki paketit läpinäkyviksi. Näin ei kulje postissakaan laittomuuksia tai epäilyttäviä asioita.
Vierailija kirjoitti:
On ok. Mielestäni voitaisin tehdä uusilaki. Kaikki paketit läpinäkyviksi. Näin ei kulje postissakaan laittomuuksia tai epäilyttäviä asioita.
Haluat siis kumota postisalaisuuden kokonaan? Millainen ihminen oikein olet? Älyätkö edes itse mitä puhut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis kumota postisalaisuuden kokonaan? Millainen ihminen oikein olet? Älyätkö edes itse mitä puhut?
Ymmärrän hyvin ystävä hyvä :). Minä en postittele mitään, jota en voisi näyttää muille joten täysin ok minulle, että tavarani lähtee läpinäkyvässä paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin ystävä hyvä :). Minä en postittele mitään, jota en voisi näyttää muille joten täysin ok minulle, että tavarani lähtee läpinäkyvässä paketissa.
Kultakorunkin uskaltaisit jättää postiin läpinäkyvässä paketissa?
En muista, että verkkokaupasta tilattuna olisi tullut läpinäkyvässä pussissa mitään. Poikkeuksena isot ja painavat tavarat kuten auton renkaat, huonekalut yms.
Mutta kun Tori.fi, zadaa, vinted kirppiksiltä ostaa, saa varautua siihen, että paketit näkyy läpi.
Vierailija kirjoitti:
Kelmuun kääritty jellyjortikka on ihan ok ylläri noutaa postista.
Ihan mahdollista jos käytettynä tuollaisen ostat netistä. Pakettiautomaatitkin voi olla täynnä, niin joutuu noutamaan postista.
Näitä on tullut jonkin verran vastaan vinted, zadaa, huuto.net jne.
Jätän joskus palautteen antamatta vaikka tuote olisi muuten ok, mutta tympäisee vain huono paketointi.