Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidin kasvatus tyyli.

Vierailija
22.10.2024 |

Lapsuuteni on aina ollut erilainen verrattuna muiden, toki tästä sain vasta tietää myöhemmin kun kaverini kertoivat ettei heillä tälläistä tapahdu. Aisia on siis niin että äitini esm ei välillä osta minulle ruokaa koska olen kuulemma liaan nirso ja opinpahan ainakin arvostamaan ruokaa. Viime vuonna esimerkiksi en edes saanut talveksi takkia. Usein myös sanoo minulle että kuinka en voi saada jotain (pyydän asioita aika harvoin) koska ei ole rahaa mutta sitten hän käyttää baareihin ja röökiin rahaa vaikka kuinka paljon. Jo 4lk asti hän on usein jättäny mut yksin kotiin parikski päiväks enkä ikinä oikee pitäny siitä. Hän myös aina syyttää minua hänen virheistään. Riidoissa en saa sanoa melkein mitään mutta hän saa huutaa päin naamaa ja näytellä keskaria. Myös aina jos sanon että nyt hän teki jotain väärin tässä tilanteessa hän vaan tokaisee että en mä ala taas tätä sun turhaa vinkumista kuuntelemaan. Äiti ei ole melkein ikinä kotona. Minulla on myös ollut aina tosi tiukat ja oudot säännöt mutta en nyt ala niihin takeutumaan. Usein myös kun olin pienempi äitini heitti huoneestani kaiken omaisuuteni roskiin jos en siivonnut. Hän on myös aina suhtautunut mielenterveyteeni huonosti. Se myös tosi usein julkisesti nöyryyttää muo esim kaupassa. Kauhea huuto myös alkaa jos en oo koko ajan ilonen ja hymyile. Hän puhuu tosi useesti aika halveksuvasti ja valehtelee musta kaikkea sen frendeille. On vielä paljon muuta mitä voisin kertoa mutta en nyt halua tästä tekstistä liian pitkää. Yliregoinko vaan mä vai tapahtuuko tätä joka perheessä? 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä