Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kuuluu normaaliin perhe elämään?

Vierailija
21.10.2024 |

Mitä kuuluu normaaliin perhe elämään?

Kuuluuko siihen omistusasunto, lapsen harrastukset ja ulkomaanmatkat? 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan.

Vierailija
2/25 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että osasit kirjoittaa omistusasunto ja ulkomaanmatka mutta et perhe-elämä. Johtuuko se tuosta viivasta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen eläkööt kuten haluaa, lakien rajoissa.

Vierailija
4/25 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaliin perhe-elämään kuuluu normaali hyvinvoiva perhe. Mikään materiaali tai raha ei liity siihen.

Vierailija
5/25 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysymys. Riippuu perheen varallisuudesta. Et taida olla penaalin terävin kynä jos et ymmärrä että toisilla on varaa omaan asuntoon ja lomamatkoihin, toisilla ei. Kaikilla lapsilla tulisi mielestäni olla harrastus. 

Vierailija
6/25 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä kysymys. Riippuu perheen varallisuudesta. Et taida olla penaalin terävin kynä jos et ymmärrä että toisilla on varaa omaan asuntoon ja lomamatkoihin, toisilla ei. Kaikilla lapsilla tulisi mielestäni olla harrastus. 

Harrastus voi olla mikä tahansa, ei sen tarvitse olla maksullinen harrastus. Sitä ei määrittele kukaan, kaikki lapset eivät edes halua varsinaisesti harrastuksia vaan tekevät mieluisia asioita ja elävät vain rennosti elämää.

Vierailija
7/25 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantai pullo ja sauna.

Vierailija
8/25 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeminen on ilmainen harrastus. Kumma kyllä ei kelpaa köyhien lapsille nykyisin. 

Vierailija
9/25 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastus voi olla mikä tahansa, ei sen tarvitse olla maksullinen harrastus. Sitä ei määrittele kukaan, kaikki lapset eivät edes halua varsinaisesti harrastuksia vaan tekevät mieluisia asioita ja elävät vain rennosti elämää.

Samaa mieltä olen itsekin. Piirtäminen, musiikki, pelaaminen, urheilu, larppaaminen, lukeminen tai mikä vaan. Kunhan on jotain muutakin tekemistä kuin koulu.

Vierailija
10/25 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysmerkki nyt ainakin.

Vierailija
11/25 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaaliin perhe-elämään kuuluu normaali hyvinvoiva perhe. Mikään materiaali tai raha ei liity siihen.

Hyvinvoiva perhe tarvitsee myöskin taloudellista hyvinvointia eli rahaa.

Vierailija
12/25 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan kuulunut omistus asuntoa, asuimme vuokralla, lapsi harrasti monenlaista ja kerran käytiin etelän matkalla perheen kanssa.

Vierailija
13/25 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireinen arki, lasten harrastukset, omat menot, kaupat, lääkärit yms jne...

Pyhinä ruuanlaittoa, siivousta, ulkoilua ja muuta yhteistä vähän pakollistakin tekemistä. 

Lomilla mökkeilyä, ulkomaanmatkoja ja kotimaan viihdekohteiden koluamista. 

Aika menee todella nopeasti. Pysähtyä ei juuri kerkiä.

T. Perheenisä. 

Vierailija
14/25 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unisia aamuja, päiväkotiin vientiä. Pissaisia vaippoja, tahmaisia käsiä. Kitinää ja valitusta, räkäisiä neniä. Halauksia ja rakkautta. Höpötystä, viipotusta, uuden oppimista. Unettomia ja hajanasia öitä ja söpöjä päiväunia lapsi kainalossa. 

Vierailija
15/25 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeminen on ilmainen harrastus. Kumma kyllä ei kelpaa köyhien lapsille nykyisin. 

Ei se siitä johdu vaan kiinnostuksesta. Kaikki eivät pidä samoista asioista.

Tyttäreni rakasti jo pienestä sitä että luin hänelle kirjoja mutta itse ei ole innostunut varsinaisesti lukemaan niitä kirjoja. Hän ei ole sellainen lukeva ihminen mutta hänellä oli jo pienenä normaalia laajempi sanavarasto.

Myös pojalleni olen lukenut pienestä asti aina kun se kiinnostaa mutta olen myös keksinyt tarinoita ja kertonut niitä kuten tietysti tytöllekin.

Molempien lasteni kanssa olen elänyt ja keskustellutkin paljon aina, molemmat ovat huumorintajuisia yksilöitä ja oppivat nopeasti. Pitävät ihmisistä sekä elämisestä. Leikimme paljon, tanssimme ja liikumme yms.

Kaikki kehittää.

Vierailija
16/25 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asunto on hankittu lainalla, siihen ei ollut alunperinkään varaa. 

Vierailija
17/25 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä olen itsekin. Piirtäminen, musiikki, pelaaminen, urheilu, larppaaminen, lukeminen tai mikä vaan. Kunhan on jotain muutakin tekemistä kuin koulu.

Kyllä, olen viettänyt lasteni kanssa aikaa ja olemme tehneet asioita. Ulkonakin voi tutkia ja ihmetellä maailmaa. Kaikki kehittää.

Vierailija
18/25 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metatöitä. Excelit käryten pitää organisoida ensi kesän vaatetussuunnitelma.

Vierailija
19/25 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minimikin on rahaa. Tiedän itse miten tahallisesti köyhänä voi elää hyvää elämää. Siksi tiedän että rahan varaan ei kannata laittaa hyvinvointia.

Vierailija
20/25 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minimikin on rahaa. Tiedän itse miten tahallisesti köyhänä voi elää hyvää elämää. Siksi tiedän että rahan varaan ei kannata laittaa hyvinvointia.

Rahallisesti köyhänä tarkoitan siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi