palkkani on 6500e kuukaudessa, en saa mistään uutta työpaikkaa kun palkkapyyntö on 7000e
Kommentit (8)
Sama juttu, mulla palkka 6500, ja vaikea tosiaan löytää töitä näin suurilla palkoilla. On se rankkaa :D Verot vie niin paljon, että ei järkeä asua enää muutenkaan täällä
ulkomaille siis.
Vierailija kirjoitti:
Köyhä, olen vihervassari, mun palkka on tasan kymppitonni kahdessa viikossa,ottaako pattiin?
Oletko saanut sen työpaikkaa vaihtamalla vai työnantajan arvostuksella? Jos olet yrittäjä, niin ei kiitos.
Näinhän se on. Kannattaisi ehkä löytää muuta sisältöä elämään, ellei tosiaan ulkomaille huvita lähteä.
Jos muutat ulkomaille niin kannattaa pyytää enemmän kuin 7000 e/kk. Itse muutin ja saan nyt 10000 e/kk, siinä missä Suomeen jääneet kollegat saavat tuon 7000 e/kk. Verot ja elämiseen menevät kulut ovat täällä myös hieman pienemmät.
Sama palkka, mutta aion vaihtaa alaa. Joudun ottamaan vastaan paaaaaljon pienemmän palkan, mutta saan tilalle paremman, vähemmän stressaavan, työn.
Köyhä, olen vihervassari, mun palkka on tasan kymppitonni kahdessa viikossa,ottaako pattiin?