Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

palkkani on 6500e kuukaudessa, en saa mistään uutta työpaikkaa kun palkkapyyntö on 7000e

Vierailija
19.10.2024 |

Suomesta siis. On aika siirtyä ulkomaille?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä, olen vihervassari, mun palkka on tasan kymppitonni kahdessa viikossa,ottaako pattiin?

Vierailija
2/8 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, mulla palkka 6500, ja vaikea tosiaan löytää töitä näin suurilla palkoilla. On se rankkaa :D Verot vie niin paljon, että ei järkeä asua enää muutenkaan täällä

ulkomaille siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä, olen vihervassari, mun palkka on tasan kymppitonni kahdessa viikossa,ottaako pattiin?

Oletko saanut sen työpaikkaa vaihtamalla vai työnantajan arvostuksella? Jos olet yrittäjä, niin ei kiitos.

Vierailija
4/8 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Kannattaisi ehkä löytää muuta sisältöä elämään, ellei tosiaan ulkomaille huvita lähteä.

Vierailija
5/8 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutat ulkomaille niin kannattaa pyytää enemmän kuin 7000 e/kk. Itse muutin ja saan nyt 10000 e/kk, siinä missä Suomeen jääneet kollegat saavat tuon 7000 e/kk. Verot ja elämiseen menevät kulut ovat täällä myös hieman pienemmät. 

Vierailija
6/8 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama palkka, mutta aion vaihtaa alaa. Joudun ottamaan vastaan paaaaaljon pienemmän palkan, mutta saan tilalle paremman, vähemmän stressaavan, työn. 

Vierailija
7/8 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaalla taas ongelmat

Vierailija
8/8 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten et vaihda työpaikkaa.