Voi ei kuulu leivän päälle
Öööh, ei voita laiteta leivän päälle.
Leivän päälle laitetaan aina majoneesia.
Kommentit (20)
Sä et incelli ole hauska vaan naurettava sääliö.
Voi ei kuulu leivän päälle eikä alle. Kevytmargariini riittää. Itse kukin saa sitten valita, kummalle puolelle laittaa vai laittaako molemmille.
Aikanaan on kuulunut kun muuta ei ollut.Järki pelasi silloin paljon paremmin kuin nykyään.
Mikä päävikainen pelle tämä ap on? Raukka ei osaa muuta kuin jankuttaa tätä samaa paskaa uudestaan ja uudestaan.
Minun leivälleni se kuuluu. Herkullista on kun uunituoreen hapanlimpun päälle laittaa voita. Ei tarvi mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei kuulu leivän päälle eikä alle. Kevytmargariini riittää. Itse kukin saa sitten valita, kummalle puolelle laittaa vai laittaako molemmille.
"Kevytjuttujen" syöjät ovat tutkitusti sairaita verrattuna oikean ravinnon syöjiin.
Laitan majoneesia leivän päälle mutta miksi siitä tarvitsee jankuttaa tänne?
Lehmällä on karvaiset tissit, joista tulee kokkareita. Näistä rasvapaukuroista vatkaillaan voita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kevytjuttujen" syöjät ovat tutkitusti sairaita verrattuna oikean ravinnon syöjiin.
Sinäkö teit tutkimuksen?
Hahhaa, et ole koskaan edes lehmää näköjään nähnyt. Maitokaan ei tule kokkareina, olet säälittävä.
Ööö hullu ei ole toipunut aivovammastaan.
Saanko laittaa kinkkupasteijaa jos olen oikein kiltti?
Laitankin margariinia, ei kai kellään oo voihin varaa?