En maksanut vahingossa itsepalvelukassalla
Olin jotenkin niin omissa ajatuksissa tai sitten se dementia iskee. Menin jo autoon ja yleensä siinä vaiheessa sovellukseen on tullut kuitti jonka siinä tarkastan. Nyt kuittia ei ollut tullut ja ihmettelin ja sitten valkeni. En ollut muistanut maksaa ja eivät pysäyttäneet vaikka siinä aina myyjä valvoo. Mietin että lähdenkö vain pois mutta ei omatunto antanut periksi. Piti palata kauppaan, pahoitella ja maksaa. Jos olisin lähtenyt maksamatta niin se olisi vaivannut sitten kotona. Minkäs teet kun on rehelliseksi kasvatettu.
Kaikkea sitä välillä aina sattuu kun ajatuksissaan menee eteenpäin.
Kommentit (8)
No eikös tuo mennyt ihan hyvin? Sait tavarasi ja kauppa niistä korvauksen, inhimillinen erehdys jonka itse korjasit. Eihän tarkoituksesi ollut varastaa, virheen korjaus oli asiallinen teko.
En minäkään yleensä maksa vahingossa vaan ihan tahallani.
Tän takia en käytä itsepalvelukassaa. Olen hajamielinen ja pelkään, että teen vahingossa jotain väärin, ja uskotaan varkaaksi.
No joo, itse maksoin vahingossa kerran edellisen tyypin juoksuostokset. Kiitti vaan.
Eihän tuossa mitään. Hyvä että korjasit tilanteen, rehelliset ihmiset tekee niin. Ens kerralla sitten tarkkana ja niin varmasti tuollaisen jälkeen oletkin.
Eikö siinä ollut sitä että pitää näyttää kuittia portin lukijaan?