Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En maksanut vahingossa itsepalvelukassalla

Vierailija
19.10.2024 |

Olin jotenkin niin omissa ajatuksissa tai sitten se dementia iskee. Menin jo autoon ja yleensä siinä vaiheessa sovellukseen on tullut kuitti jonka siinä tarkastan. Nyt kuittia ei ollut tullut ja ihmettelin ja sitten valkeni. En ollut muistanut maksaa ja eivät pysäyttäneet vaikka siinä aina myyjä valvoo. Mietin että lähdenkö vain pois mutta ei omatunto antanut periksi. Piti palata kauppaan, pahoitella ja maksaa. Jos olisin lähtenyt maksamatta niin se olisi vaivannut sitten kotona. Minkäs teet kun on rehelliseksi kasvatettu.

Kaikkea sitä välillä aina sattuu kun ajatuksissaan menee eteenpäin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä ollut sitä että pitää näyttää kuittia portin lukijaan?

Vierailija
2/8 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös tuo mennyt ihan hyvin? Sait tavarasi ja kauppa niistä korvauksen, inhimillinen erehdys jonka itse korjasit. Eihän tarkoituksesi ollut varastaa, virheen korjaus oli asiallinen teko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään yleensä maksa vahingossa vaan ihan tahallani.

Vierailija
4/8 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele!

Vierailija
5/8 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia en käytä itsepalvelukassaa. Olen hajamielinen ja pelkään, että teen vahingossa jotain väärin, ja uskotaan varkaaksi. 

Vierailija
6/8 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höyläsit kuitenkin

ässä

kortin 

Vierailija
7/8 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, itse maksoin vahingossa kerran edellisen tyypin juoksuostokset. Kiitti vaan.

Vierailija
8/8 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa mitään. Hyvä että korjasit tilanteen, rehelliset ihmiset tekee niin. Ens kerralla sitten tarkkana ja niin varmasti tuollaisen jälkeen oletkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi