Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viirut ulosteen pinnalla

Vierailija
19.10.2024 |

Älkää naurako ja toivon asiallisia kommentteja, mutta huomasin, että ulosteeni pinnalla oli sellaisia tummempia viiruja. Mahdollisesti limaa? Tämä on ollut muutaman kerran, mutta ei joka kerta. Mielestäni nämä viirut eivät olleet mitään tomaatinkuorta yms.

Olen 55-vuotias ja käynyt kolonoskopiassa. Tällöin sisätautilääkäri antoi minulle periaatteessa elinikäisen takuun, ettei suolistosyöpää voi minulle tulla (ei polyyppeja yms). 

Pyyhittäessä paperiin ei jää verta. Olen kyllä viime päivinä syönyt paljon paprikaa ja marjoja. 

Minulla on hyvin herkkä vatsa, ärtynyt suoli.

En ole mitenkään paniikissa, sillä tuo kolonoskopia on tehty ja siitä saatu takuu. Mutta vähän mietityttää

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuka täällä koko ajan nostelee. Ei ainakaan ap.

Ap

Etpä vissiin. XD 

Täällä on UP-hullu joka on asettanut minuutin kaks välein uppauksen, löytyy aika ajoin täällä jostain, ihan sama, mikä aihe niin uppaa.

Toinen on se 0/5 jolle ei kelpaa mikään aloitus!

Vierailija
22/24 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli sellainen 30 sentti pökäle ja oli vaikeuksia vetää vessa. Miten on ylipäätään mahdollista että elimistössä lymyää tuollaisia pötkylöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä katso tai analysoi ulosteita, en itseni enkä muiden.Ei kannata katsoa ettei turhaan huolestu.

Syömiset tietysti vaikuttaa siihen miltä milloinkin näyttävät.

Vierailija
24/24 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikkaraidat.