Järkyttää tuo Liam Painen kohtalo
Harvoin menee näin tunteisiin julkkiksen kuolema, mutta olen tänään itkenyt Liamin kuoleman takia. Hirveä juttu.
Kommentit (9)
Huumepäissään riehunut, hajottanut hotellihuoneen. Taisi höyrypäissään tippunut parvekkeelta.
Joko myös Sanna on kommentoinut somessa?
Ajatukseni ovat hänen perheensä kanssaan 🙏
Kyllä mua enemmän se Janne Puhakka surettaa, joka oletettavan viattomana joutui ammutuksi. Liam Payne oli valinnut vetää huumeita ja riehui niiden vaikutuksen alaisena. En todellakaan usko, että olisi ollut eka kerta ja yllättävää, miten aineet vaikuttivat. Kyllä se ihan tietoinen päätös on ollut. Suren kyllä syystä tai toisesta riippuvuuksien aiheuttamia kuolemiakin ja kyllä hekin ovat arvokkaita silmissäni, mutta ei aineisiin kuoleminen ole "kauhea kohtalo", se on päätös. Olen ollut itsekin huumeriippuvainen ja tiedän kyllä, mistä puhun. Oma henki ei enää merkitse juuri mitään.
Ihan ite on kitusiinsa päihteitä imaissut, ei ole kukaan pakottanut. On niin rikas että päihteidenkäytölle ja kaikenmaailman pulvereiden nuuskaamiselle olis ollu noin ziljoona parempaa ja terveellisempää vaihtoehtoa. Mut ei. Valitettavasti en tunne empatiaa.
Tuossa tapauksessa ei kuolema ainakaan ollut onneton sattumus tai jonkun toisen syy. Herra Payne veti kaksin käsin päihteitä ja heittäytyi raivopäissään ihan itse parvekkeelta pää edellä kaakeliin.
Vierailija kirjoitti:
Ajatukseni ovat hänen perheensä kanssaan 🙏
thoughts and prayers
Ei järkytä enää, näitä on joka päivä. Viinaa ja aineita vaan lisää, vai aikooko ihmiset vähentää niitä vihdoin? Kyllä ne ruumiit siitä maatuu.