Syöttekö sipsejä muutenkin kuin juhlissa/viikonloppuna? - Sipsien syönti monipuolistunut ja laajentunut
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/79233cde-034b-485a-95a4-b91…
Miksi ihmeessä sipsejä pitää olla sataa eri sorttia ja koko ajan poistuu/tulee uusia? Eikö esim. pari tusinaa erilaista riittäisi
Kommentit (23)
Ei, musta maut ovat huonontuneet. Esim. juustonaksuja ei ole voinut syödä enää vuosiin, ehkä ne cheddar-linssisuikerot lähimpänä oman maun naksuja. Sitten tavalliset sipsit ovat liian rasvaisia, kovia, rapeita -> palmuöljyä? Lidlin juustosipsit eivät viimeksi maistuneet millekään. Jotkut muut maut liian chilisiä jne. Eli enpä juurikaan osta.
Minun on ikävä Estrellan valkosipuli-chili-sipsejä.
Pari kertaa vuodessa tekee mieli Hot Rodeja, nam.
En syö sipsejä ollenkaan. Joskus ennen saatoin maistaa jossain tilaisuudessa, nyt en sitäkään. En tykkää kun ovat liian suolaisia minun makuuni. Se huvittaa kun aina sanotaan että ylipainoiset syövät sipsejä. Olen n 10kg ylipainoinen mutta sipseillä en ole lihonut.
ei kuulu juhliin. kuten ei ilman paperia olevat makeiset, liian arkista ja epäsiistiä -muiden sormet kulhossa,ellei ole otinta jolla omalle lautaselle. kuuluu vain itselle omaan kotiin. grillimaustetut ok.
Eivät ole juhlaruokaa tai kuulu viikonloppu ravintoon. Pari kertaa vuodessa tulee syötyä, krapulassa.
Ei missään juhlissa ole ollut sipsejä.
Tämä olisi hyvä kysymys esittää Jani Mäkelälle. Hän syö mieluummin sipsejä, eikä tiedä nikotiinipusseista. Sipsituntemus on mitä ilmeisimmin erinomainen hänellä... Tai sellaisen vaikutelman helposti saa hänen mediaesiintymisistään.
En syö sipsejä. En halua lisäkiloja.
En syö sipsejä koska kun ottaa muutaman, syö melkein koko purkillisen. Ei ole tarpeellista! Ei tee tiukkaa kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
En syö sipsejä. En halua lisäkiloja.
Ei niitä tarvitse kilotolkulla syödä.
Syön joskus sipsejä leffaa tai sarjaa katsoessa. Olen tyytyväinen, jos valikoima pienissä pusseissa lisääntyy. En todellakaan halua ostaa 275-325g sipsejä, kun 100g riittäisi aivan hyvin.
Valikoima alle 150g pusseissa on olematon verrattuna isoihin pusseihin.
Lapsuudessani oli tavallisia ja grillimaustettuja.
Vierailija kirjoitti:
En syö sipsejä koska kun ottaa muutaman, syö melkein koko purkillisen. Ei ole tarpeellista! Ei tee tiukkaa kieltäytyä.
Ei tee tiukkaa kieltäytyä, mutta jos ottaa muutaman, niin syö melkein kaikki...??
Vierailija kirjoitti:
Syön joskus sipsejä leffaa tai sarjaa katsoessa. Olen tyytyväinen, jos valikoima pienissä pusseissa lisääntyy. En todellakaan halua ostaa 275-325g sipsejä, kun 100g riittäisi aivan hyvin.
Ostaisin mielelläni myös pienempiä pusseja, mutta en halua maksaa ilmasta enempää. Pystyn helposti hillitsemään itseäni ja syömään samasta pussista usean kerran, joten kilohintaan katsottuna ostan mielummin 5e kuin 20e pussin.
Pienet pussit ja sama tai jopa korkeampi hinta=??? Miten käy Taffelin menekin?
En syö ikinä. En muutakaan mässyteltävää. Olem jo 56v, ja mihinkään mässyttelyyn en ole tottunut. Ihan sama oli suolaista tai makeaa. Jos nuorena tottuu, siitä tulee tapa. Onnekdi ole elänyt ajan, johon mässyttely ei kuulunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin mielelläni myös pienempiä pusseja, mutta en halua maksaa ilmasta enempää. Pystyn helposti hillitsemään itseäni ja syömään samasta pussista usean kerran, joten kilohintaan katsottuna ostan mielummin 5e kuin 20e pussin.
Mutta minulle käy niin, että syön sen X määrän ja sitten se loppupussi pyörii viikkotolkulla keittiössä. Lopulta heitän ne roskiin, koska ei niissä montaa viikkoa se maku eikä varsinkaan rapeus kestä.
Tykkään vaihtuvista ja vierailevista uusista mauista, muuten en syö. Sama limpparien ja muun suhteen. Kokeilen kerran uudet ja muulloin jätän hyllyyn.