Miksi toiset heti eron jälkeen tutustuttavat lapset uuteen puolisoon?
Eikö lapsille olisi hyvä antaa hieman sopeutumisaikaa eroon?
Kiinnostaa miksi toiset toimivat näin?
Itse en halunnut heti eron jälkeen uutta miestä ja sittenkin tapailtiin pitkään ennen kuin lapsille esittelin. Ex ei odotellut viikkoakaan
Kommentit (6)
Järki ei päätä pakota. Isäni toi heti äidin lähdettyä uuden naisen kotiimme. Ihmettelivät kun minä 16v en ollut heti hymyssä suin syömässä "uuden äitipuolen" kokkauksia äitini keittiössä.
Isäni esitteli uuden naisensa melkein heti muutettuaan pois kotoamme. Oli tosi outoa, koska selvästi tämä nainen oli yksi syy avioeroon. Oli hieman liikaa minulle, koska samaan aikaan mummoni kuoli pitkään sairastettuaan ja isäni ei välittänyt pätkääkään siitä asiasta. Ei edes koskaan kysynyt mitään tämän voinnista, vaikka tiesi tilanteen. Kyseessä oli siis äitini äiti.
Näköjään nämä on perusmiesmäistä touhua, aina se oma suhde on ykkönen ja lasten tunteilla ei väliä
Vierailija kirjoitti:
Näköjään nämä on perusmiesmäistä touhua, aina se oma suhde on ykkönen ja lasten tunteilla ei väliä
Ei kyllä tässä nyt on ihan vaan miesvihaketjusta kysymys
Täällä sama, molemmat löysimme nopeasti uuden. Ex mies toi uuden naisen heti lasten elämään ja kotiin, itse odottelin reilut puoli vuotta. Isoja teinejä ovat mutta siitä huolimatta halusin antaa aikaa sopeutua