Suhde pilalla -iltalehti
Osaako joku selittää, miksi naiset muuttuvat ja heille ei mikään riitä, kun perheeseen tulee lapsia? Olen kokenut saman kohtalon kuin kirjoituksen Jarkko. Vaimo muuttui täysin eri ihmiseksi ja tulin petetyksi useaan kertaan. Olisi kiva tietää syy.
Syy ei ole se, etten olisi osallistunut perhe-elämään tai pakoillut kotivastuita vaan se, että kaikki mitä tein, ei riittänyt vaimolle. En loukannut sanoin tai fyysisesti ikinä vaimoa. Yritin olla hyvä isä ja aviomies vaimolle, joka arvostaa ja tukee vaimoaan ja kaikkia lapsiaan
Kaiken tuon jälkeen pidän vaimoani narsistina, koska hän kokee, ettei tehnyt mitään väärää eikä tarvitse pyytää anteeksi.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/3304327e-24eb-4c2f-9960-aee1b185dd97
Psykoterapeutin ohje on keskustella, mutta jos vaimo ei "keskustele" vaan määrää ja vaatii. Ei ole keskusteluyhteyttä, vaikka miten varovaisesti yrittäisi keskustella.
Olen niin katkera. Meillä oli kaikki niin hyvin, mistä monet vaan unelmoi. Se ei vaan riittänyt vaimolle. Ihmiset ei ymmärrä miten vihainen voin olla, kun vaimo itse sössi kaiken. Meillä oli hyvä omaisuus ja nyt siitä ei jää mitään vaimon sekoilujen jälkeen. Vuokralle kunnan kerrostaloon, jossa asuu muutenkin epämääräistä porukkaa. Käytetään huumeita jne. Kiva ympäristö lapsille. Kiitos vaimo!