Pyöräily on sekä terveys- että ilmastoteko, autoilu ei ole kumpaakaan vaan päin vastoin!
Repikää siitä saastuttaja-autoilijat!
PS. Miksi tuo poistettiin, tottahan tuo on?
Kommentit (8)
Pyöräilyhullu vauhdissa. Huomenna taas liikenteeseen raivoomaan eix je?
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen olet kun poljet rankkasateessa ja minä lauleskelen ja ajelen autollani töihin lämmitys päällä.
Miksi et elä pääomatuloilla ja tee samalla jotain mielekästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen olet kun poljet rankkasateessa ja minä lauleskelen ja ajelen autollani töihin lämmitys päällä.
Miksi et elä pääomatuloilla ja tee samalla jotain mielekästä?
Teen mielekästä. Ajelen ja lauleskelen ja piereskelen ja herkuttelen. Välillä hassuttelen ja hihittelen.
Olet AP jo vaihtanut pyörään nastarenkaat ettet sitten kuormita talviliukkailla terveydenhoitojärjestelmää?
Tuo on totta. Auto on imee rahaakin aika paljon. Pyöräilisin mielelläni, mutta töihin on yli 40 km matkaa. Käy raskaaksi jos joka päivä pitäisi 80 km polkea.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on totta. Auto on imee rahaakin aika paljon. Pyöräilisin mielelläni, mutta töihin on yli 40 km matkaa. Käy raskaaksi jos joka päivä pitäisi 80 km polkea.
Itseasiassa perun ekan lauseeni, koska liian pitkät pyörämatkat eivät välttämättä tee hyvää terveydelle. Kaikki ei edes pysty pyöräilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa perun ekan lauseeni, koska liian pitkät pyörämatkat eivät välttämättä tee hyvää terveydelle. Kaikki ei edes pysty pyöräilemään.
Ap varmaan toivoo riksatakseja Suomeenkin.