Kysymys muille miehille Tinderistä
Miten paljon matcheja olette tyypillisesti saaneet ensimmäisen päivän aikana? Olen vähän uusi tähän hommaan, mutta matcheja tuli ekan päivän aikana joku 40 ja tykkäyksiä tuplasti tuon verran. Onko tämä tavallinen määrä vai jotenkin vähän? En tiedä onko tässä sovelluksessa mitään järkeä.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet sinkku?
Miksi kukaan on sinkku? Koska en ole parisuhteessa? Pitäisikö varattuna deittisovelluksissa sitten pyöriä? -ap
Eikös 40 matchia ole aika paljon? En ole itse mies, vaan nainen, ja minä en edes itse tykännyt noin monesta Tinderissä ollessani. Olisin kokenut 40 matchia jo aikamoisena määränä - ainakin, jos nämä olisivat olleet oikeasti kiinnostavia. Itse nimittäin tykkäsin Tinderissä vain sellaisista, jotka koin potentiaalisesti kiinnostaviksi.
Älytön määrä matcheja. Mä sain 5 kk aikana 80 ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Oho. Mutta olit varmaan verrattain nirso kuitenkin? On totta, että meillä miehillä ei ole aina niin varaa olla nirsoja, siis ainakaan aluksi swaipatessa. Sitten myöhemmin tietenkin tiukempi seula, tai ainakin näin toivoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Mutta olit varmaan verrattain nirso kuitenkin? On totta, että meillä miehillä ei ole aina niin varaa olla nirsoja, siis ainakaan aluksi swaipatessa. Sitten myöhemmin tietenkin tiukempi seula, tai ainakin näin toivoisin.
Mikä pointti tuossa siis on? Jos kuitenkaan ette tule olemaan kiinnostuneita kaikista matcheista, niin mikä idea niitä matcheja on haalia? Jos nyt esim. haalitte 40 matchia, joista tiedätte että kuitenkin puolet tai jopa 2/3 tulee karsiutumaan myöhemmin, niin eikö olisi ollut jo ajan säästämisen vuoksi fiksumpaa tehdä tuo karsinta jo match-vaiheessa? Mitä useilla matcheilla tekee, jos kuitenkaan ei ole niistä ihmisistä kiinnostunut? Kirjoitat, ettei ole varaa olla nirsoja, mutta sitten kuitenkin kerrot, että ihan yhtä lailla olette nirsoja, mutta vasta myöhemmin. Mikä pointti?
Miksi olet sinkku?