Kumpiko on parempi kokki, vaimosi vai äitisi?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Monesti mammanpojat sanoo että äippä
Mammanpoika tai ei, mutta kyllä äiti paremmat lihapullat laittaa...
Vaimon kanssa on taas mukavampi n#ssia. Poskeenkin se ottaa paljon kiihkeämmin.
Äiti tosin nielee kaiken.
Nyky naiset ei juuri panosta keittotaitohin
Ei voi ihan yleistää mutta itelläni melkein kaikki kaverit juttelee kokkauksista. En tiedä miksi. Vissiin vanhoja eronneita ukkoja
No ne teki ihan erilaisia ruokia ja kumpikin ihan hyviä sapuskoja. parhaat kokkinaiset ovat kuitenkin virolaiset ja venäläiset anoppini. Aika yksinkertaisista aineksista todella maukkaita ruokia.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi ihan yleistää mutta itelläni melkein kaikki kaverit juttelee kokkauksista. En tiedä miksi. Vissiin vanhoja eronneita ukkoja
Nykymiehet ei panosta yhdyssanoihin.
Vierailija kirjoitti:
No ne teki ihan erilaisia ruokia ja kumpikin ihan hyviä sapuskoja. parhaat kokkinaiset ovat kuitenkin virolaiset ja venäläiset anoppini. Aika yksinkertaisista aineksista todella maukkaita ruokia.
Kuinka monta vaimoa sulla oikein on, kun anoppejankin on monikossa?
Ei ole onneksi vaimoa. Äitini on hyvä kokki. Itse en jaksa tehdä kuin kaurapuuroa, en välitä niin kauheasti ruoasta. Eineksillä lähinnä elän.
Ei kumpikaan minua voita kokkina kuitenkaan joten ihan sama. Tietävät sen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse Opettele laittamaan ruokaa, ap? Miksi naisen pitää olla se ruuanlaittaja?
Se nyt vaan on ihanan naisen perustehtäviä ja tuo miehelle erittäin hyvän olon.
t. palstaincel
Vaimo voittaa äidin 5-0, mutta edesmennyt anoppi voitti äitini 7-0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haesta sie pitkä issäis haitar
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haesta sie pitkä issäis haitar
#tunteisiin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti mammanpojat sanoo että äippä
Mieheni kerran erehtyi sanomaan jostakin että äiti teki parempaa ..Sanoin välittömästi että nyt sinä teet seuraavanviikon ruuat ja leipomukset ....Viikon en tehnyt muuta kun aamukahvin ..Jotakin se yritti turhilla ja kantoi valmisruokaa ..Pyysi anteeksi ja lupasi antaa arvoa ruuanlaitostani ...😉
Ymmärrän reaktiosi ja rangaistuksen (noin olisin itsekin tehnyt), mutta miksi miehen piti pyytää vielä anteeksi mielipidettään, että hänen äitinsä teki jonkun ruuan paremmin? Jos äiti kerran teki siitä parempaa.
Esimerkiksi anoppini teki maailman parhaan karjalanpaistin. Vaikka teen minäkin siitä hyvää, en pysty samaan. Annan hänelle siitä kaiken kunnian, hän teki sen paremmin ja sen voi sanoa ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse Opettele laittamaan ruokaa, ap? Miksi naisen pitää olla se ruuanlaittaja?
Se nyt vaan on ihanan naisen perustehtäviä ja tuo miehelle erittäin hyvän olon.
Kyllä minulle tuo erittäin hyvän olon miehen laittama ruoka.
Olen parempi kokki kuin äitini. Lapsuudessani meillä syötiin lähes pääosin einesruokia, koska äitiä ei kiinnostanut ruuanlaitto. Eikä leipominen.
Mieheni opetti minulle miten tehdään itse hyvää ruokaa ja siitä lähti innostus ruuanlaittoon. Osaamme molemmat mieheni kanssa tehdä hyvää ruokaa. Ei olla mitään gourmet-kokkeja, mutta hyvää perusruokaa tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Olen parempi kokki kuin äitini. Lapsuudessani meillä syötiin lähes pääosin einesruokia, koska äitiä ei kiinnostanut ruuanlaitto. Eikä leipominen.
Mieheni opetti minulle miten tehdään itse hyvää ruokaa ja siitä lähti innostus ruuanlaittoon. Osaamme molemmat mieheni kanssa tehdä hyvää ruokaa. Ei olla mitään gourmet-kokkeja, mutta hyvää perusruokaa tehdään.
Ei e nen ollut mitään eineruokia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei e nen ollut mitään eineruokia
Koska oli ennen? Kuusikymmentäluvulla oli jo joitain eineksiä.
Monet noin 60-80 vuotiaat naiset ovat todella huonoja laittamaan ruokaa ja suurin syy taitaa olla se, ettei kiinnosta. Samanlaisia sekä äiti että anoppi, mummothan meidän ikäluokalle niitä parhaita kokkeja olivat. Me huonojen ruoanlaittajien lapset sen sijaan hääräämme molemmat keittiössä ja rakastamme kaikkea ruokaan ja uusiin resepteihin liittyvää ja äidit ihmettelevät miten me jaksamme ja viitsimme.