Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kumppanin taloudellisella asemalla väliä?

Vierailija
13.10.2024 |

Parikymppisenä naiivina neitosena olisin vastannut, että ei tippakaan. 10 vuotta ja pari erittäin kovaa kokemusta myöhemmin alan myöntää itselleni, että on. Minulla on turvallisempi ja toiveikkaampi olo, kun tapailemani mies on vakaasti itsekseen toimeen tuleva (kuten itsekin olen). Lisäksi hän ymmärtää jo työnsä puolesta rahasta ja varallisuuden kerryttämisestä keskivertotallaajaa enemmän (mm. enemmän kuin minä).

En etsi elättäjää, eikä raha ei ole pääkriteerien joukossa kumppanin valinnassa. Mutta onhan elämä rutosti helpompaa sellaisen tiimin jäsenenä (jota perheeksikin kutsutaan), jossa on resursseja. Varakkuus laskee mm. mielenterveysongelmien riskejä. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi suhteeseen tuilla elävän tai mt ongelmaisen naisen kanssa. Olen itse hyvätuloinen ja saan lisäksi pääomatuloja pari kolme tonnia kuussa. Ei järkeä ottaa siihen ketään perässävedettävää.

Vierailija
22/22 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En alkaisi suhteeseen tuilla elävän tai mt ongelmaisen naisen kanssa. Olen itse hyvätuloinen ja saan lisäksi pääomatuloja pari kolme tonnia kuussa. Ei järkeä ottaa siihen ketään perässävedettävää.

Sama täällä. En odota mieheltä vastaavia tuloja kuin itseltäni, mutta kyllä hänen hyvätuloinen kuitenkin pitäisi olla että pysyy mukana. En olisi itse valmis kovin paljoa elintasoani miehen vuoksi laskemaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme