Siirretään entisajan biisejä nykyaikaan: Esim. " Jos et sä soita" = "Miks mut ghostasit?"
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Winner on ihan surkea tässä. Mene muualle pilaamasta hauskaa ketjua!
"Give me time to realize my crime
let me love and steal
I have danced inside your eyes
How can I be real?
Do you really want to hurt me?
Do you really want to make me cry?"
-winner-
"Ota minut nyt. Ota vaikka väkisin..." > "Ota minut nyt. Molemminpuolisella suostumuksella"
I would do anything for love, but I won't do that = snip, snip, meillä on hyvä hallitusohjelma
-winner-
you got to fight for your right to party = you got alt.right for a party
-winner-
Pelle Miljoona: Tahdon saada sinulta kirjallisen suostumuksen seksiin (,minkä jälkeenkin sinulla on totta kai oikeus muuttaa mielesi, vaikkapa vielä seuraavana aamuna, jolloin voitkin haastaa minut oikeuteen seksuaaliseen tekoon pakottamisesta ja lyödä rahoiksi, mikäli satun olemaan riittävän varakas).
Tomas Ek: Elämänmyönteinen hyönteinen = Siinäpä oiva suomalainen kuhnuri tuomaan meille hunajaa, tuumas EK
-winner-
It's a kind of magic = it's a kind of tragic (että meillä on hyvä hallitusohjelma)
-winner-
Olen feministi / ateisti/ uskovainen .. biisistä olen suomalainen.
"Nazziin ei voi pieni poikanen luottaa
Ne suuren vaalihuijauksen pieneen sydämeen tuottaa
Mut tiktokkii tuijottaa kai pienikin poika illoin saa
Siellä saksii prinsessa Purra vain"
-winner-
tuli vaan mieleen puhelinlangoista, että on myös sellanen biisi kuin telephone line.
tekoripset, vain muistoksi jäi
Asikkalan puiset rattaat -Olkiluodon ydinvoima
Olkiluodon ydinvoima on niin huono kulkemaan. Taas on seisautettu, seisautettu se taasen on...
Kotimaani ompi Suomi, Suomi karmee synnyinmaa, siellä roadman kadulla, puukkoo isoo heiluttaa, siellä kuulin ensi kerran kun ase laukesi, vankilan portit taas kerran jollekin aukesi, siellä ensi kerran menin mä Tinderiin, liekö ollut tahto deitin, kun se päättyi kyyneliin! Siellä äiti mua tyhjin katsein tuuditteli kehdossa, oli hän känniss', aineiss' pankkitili tyhjänä
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole vuosiltaan
Vielä yhtätoistakaan
Pieni kiharainen pää
Kujan pimentoihin jää
Tämähän on alkuperäinen
Mahtavaa!