Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordean asiakas

Vierailija
12.10.2024 |

Onko Nordean pankkipalveluissa jo vuosien ajan usein toistuneet palvelukatkokset ja häiriöt saaneet sinut viimein jättämään Nordean asiakkuuden lopullisesti?

Sanotko hyvästit Nordealle?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole viimeviikkojen ongelmat vaikuttaneet mihinkään Nordean asiointiini. Kun asiakkaita on paljon,tietysti osalle tulee suurtakin haittaa. Mulla on toinen tili, kortit jne toisessa pankissa myös, joten en joudu pulaan. 

Vierailija
2/8 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haitannut, verkkopankkiin olen päässyt aina kun sitä olen tarvinnut, tilini eikä rahat ei ole kadonneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla ei ole koskaan ollut ongelmia. Verkkopankki toiminut aina, myös viime aikoina. En tiedä muista pankeista mutta ainakin tuon verkkopankki on mielestäni selkeän tuntuinen. 

Vierailija
4/8 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ongelma minulla on ollut se, että parin viime viikon aikana olen joutunut kirjautumaan verkko/mobiilipankkiin kahdesti, kun eka kerta ei onnistunut. Ilmeisesti ongelmat ovat koskeneet vain pientä osaa asiakkaista.

Nordea on minulle hyvä vaihtoehto, koska en joudu siellä maksamaan normaaleista palveluista (kortti, muutama tili, verkkopankkitunnukset, arvo-osuustili ja osakesäästötili) mitään ja kulut osakeostoista ovat Nordeassa selvästi halvempia kuin kilpailijoilla (esim. Nordnet).

Vierailija
5/8 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ongelmia vain pari kertaa vuosien varrella kirjautumisessa. En näe mitään syytä pankin vaihtoon. 

Mulla on tili myös toisessa pankissa.

Vierailija
6/8 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän ne hyökkääjät juuri haluaisivatkin että kaikki lähtis vaihtaa pankkia. En vaihda koskaan. Iltapaskalehdet lopettakaa se trollien tukeminen.

Vierailija
7/8 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
8/8 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän