Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle tuli vaikeuksia, kun parina iltana tapaamani mies kertoo intiimiä asioita kaikkialla. Mitä mieltä olette tästä miehestä?

Vierailija
12.10.2024 |

Olen naimisissa, mutta parina iltanana harrastin esileikkiä tapaamani miehen kanssa. Mies kertoo yksityiskohtaisesti harrastamastamme seksistä. Asiaa on liioteltu ja levitetty ympäriinsä. Tapaus kaduttaa, hävettää ja se aiheuttaa riitoja aviomieheni kanssa.

Minulle tuli vaikeuksia, kun parina iltana tapaamani mies kertoi intiimiä asioita kaikkialla. Mitä mieltä olette tästä miehestä?

Vaihtoehdot

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

Vierailija
2/11 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä on kaksi urpoa kohdanneet. Ei voi muuta sanoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä, kuinka pienillä paikkakunnilla te asutte tai kuinka pienet piirit pitää olla, että tuollainen kaikkialla puhuminen on mahdollista tai että sen saa edes selville. Ja mitä on ne wt- piirit, joissa puhutaan painoista ääneen?

N47

Vierailija
4/11 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, eli ei löytynyt sopivaa vaihtoehtoa. Ilmeisesti seksi oli hyvää, joten voisitko kertoa mitä ja miten te sen teitte. Otitko suihin, saitko kielihoitoa, naiko takaa päin ja ratsastitko päällä?

Vierailija
5/11 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että sovitte hyvin toisillenne.

Vierailija
6/11 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok, eli ei löytynyt sopivaa vaihtoehtoa. Ilmeisesti seksi oli hyvää, joten voisitko kertoa mitä ja miten te sen teitte. Otitko suihin, saitko kielihoitoa, naiko takaa päin ja ratsastitko päällä?

Kaikkia noita ja mutta tapaamisen idea oli sidontaleikit, mutta ei se silti oikeuta puhumaan näistä asioista muille. Havettää se että muut tietävät minun olevan sub henkinen ja pitävän siitä että olen kahlittuna sänkyyn ja siinä naitavana.

-AP-

Vierailija
7/11 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oliko se siis esileikkiä vai naimista? 

Vierailija
8/11 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia noita ja mutta tapaamisen idea oli sidontaleikit, mutta ei se silti oikeuta puhumaan näistä asioista muille. Havettää se että muut tietävät minun olevan sub henkinen ja pitävän siitä että olen kahlittuna sänkyyn ja siinä naitavana.

-AP-

Ketkä muut tietävät, kaupan kassa, bussikuski, lapsesi,  äitisi, anoppisi? Kenelle on kerrottu?

Vierailija
9/11 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin on seuraavat treffit, kuka vahtii sun lapsia sillä aikaa?

Vierailija
10/11 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on seuraavan tapaamisen aihe ja missä?

Vierailija
11/11 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin oliko se siis esileikkiä vai naimista? 

Vain esileikkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän