Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori pelkkää paskaa, onko Huutonet vielä ok?

Vierailija
11.10.2024 |

Tori on täyttä kuraa nykyään, mitä alustaa suosittelet tilalle?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on ihan hyvä. 

Vierailija
2/21 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori on ihan hyvä. 

Jep, sitähän mä kysyin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on hyvä jos tarvittava tavara löytyy hakuetäisyyden päästä. Huutis taas parempi jos tilaa postitse.

Vierailija
4/21 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut paskoo itse hommansa.

Vierailija
5/21 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on aivan loistava. Mikä on huutonet?

Vierailija
6/21 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina oon myynyt vanhaa paskaa hyvään hintaan torissa. Mikä syynä nyt mättää?

Vierailija
7/21 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jengi vaihtanut huutonetistä toriin just sen takia, että huutonet meni pilalle?

Vierailija
8/21 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Www.ebay.com

Www.temu.com

Www.amazon.se

Vierailija
9/21 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosikaudet käyttänyt vain Huutonettiä. Tänäkin vuonna ostanut runsaasti levyjä, lehtiä ja kirjoja. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia.

Vierailija
10/21 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen i d i o o t t i ap oikein on jos haukkuu toria paskaksi sen takia ettei hän osaa käyttää sitä?

Vierailija
11/21 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinted!

Vierailija
12/21 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto.net toimii hyvin ja luotettavasti.  Myyntitapahtuma on sen verran lujatekoinen (=yksinkertainen) , että hakkerit ei siihen väliin pääse kun ei tarvitse maksukorteilla pelata.

ostaja maksaa myyjän tilille ja myyjä vie paketin Postiin. Siis ei mitään haastetta korttihuijarille.

tai kaupat kasvotusten.

huutopaketin postimaksutkin ovat normi Postia edullisemmat. 

ja huom palvelu-/välityspalkkion maksaa myyjä=kauppias, ei tarvitse ostajan siitä huolehtia.

www.huuto.net

Vierailija
13/21 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma torissa? Mun mielestä se on tuon uudistuksen jälkeen todella hyvä. Toridiili on tehnyt ostamisesta ja myymisestä luotettavaa, aiemmin tullut siellä pari kertaa huijatuksi, mikä on tietysti ärsyttänyt aivan s*tanasti. Mutta jos vaatteita kaupittelee ja ostaa, musta myös Vinted ja Zadaa ihan ok. Tosin Zadaa tuntuu nykyään tosi hiljaiselta... oma lemppari on kyllä tori, ehdottomasti. Ainoa huono puoli on, että ihmiset kuvittelee, että jos myyjänä käytän toridiiliä, se on kutsu tehdä aivan naurettavan alhaisia tarjouksia... mutta eipä siitäkään ole varsinaista haittaa.

Vierailija
14/21 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa kannattaa myydä ja ostaa vain esim huonekaluja. Tilpehöörit ja postitettavat kannattaa laittaa huutonetiin mieluummin.

Vierailija
15/21 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto.net on paras. Olen ostanut ja myynyt siellä jo vuosia. Aina toiminut hyvin ja luotettavasti. Ostan ja myyn kirjoja, levyjä, paperitavaraa ym. Postitus on kätevää ja Huuto-paketin hinta Postia halvempi. Ainoat ongelmat ovat olleet 'hupiostajat', jotka eivät ole maksaneet ostojaan eivätkä tietysti saaneet tuotettakaan.Ilmoitus YP:lle ja negaa. Helppoa: osta tavara, maksa myyjän tilille. Myyjä lähettää postia / paketin ja ilmoittaa seurantakoodin. Ei ole mitään moittimista, kun asioi tunnistautuneen myyjän kanssa.

Vierailija
16/21 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekotusvuorossa nyt sitten huutonetti johon tulossa joku ostoskori.

Sähkopostin mukaan voi ostaa useamman myyjän osta-hetikohteita jotka lisätään ostoskoriin.  Lopusta en sitten ymmärtänytkään mitään.

Eipä tarvii sitäkään enään käyttää.

Vierailija
17/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuto.net ainakin toistaiseksi. On tulossa uudistus että voi ostaa ostoskoriin monelta myyjältä. En ymmärtä miten se voisi toimia.

mutta edelleenkin voi ostaa yhdeltä myyjältä yhden tai monta tavaraa.

huuro.net toimiii eivätkä bittihuijarit ole pesiytyneet sinne

Vierailija
18/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käytin Huutonettiä ostoksiin. Tosi hyvin toimi. Kerran halusin tavaran, jonka myyjällä ei ollut kovin hyvät arvostelut. Aika kovasanaisesti piti huomautella, ennenkuin vaivautui sen tuoteen lähettämään.

Kerran askartelua varten tarvitsin tarvikkeita ja huusin myyjältä pieniä tavaroita ,  sitten kysyin josko hänellä olisi juuri tietyn värisinä niitä ja myyjä oli varta vasten käynyt niitä minulle hakemassa jostain. Ihana.

Vierailija
19/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä tilasin mökille riepumattoja, ja myynnissä ei ollut niitä tarpeeksi koko tupaan, otin myyjään yhteyttä ja hän sitten kutoi minulle  yhden lisää. Kysyi oikein tarkkaan väritoivomuksiakin.

Ihan kuin siihen aikaan olisi ihmiset olleet mukavampia. Ovat kai vieläkin, mutta mediakin lietsoo kaikenlaista vihaa klikkiuutisillaan, että ihmiset voisivat pahemmin.

Vierailija
20/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin joskus muinoin Huutonetiä mutta niillä ei vieläkään ole appia. Miksi?!?! Webbiselaimella liian tönkkö käyttää niin Toria käytän nykyään,

Torin kanssa en käytä toridiilejä vaan vanhalla tyylillä. Eli maksu Mobilapayllä ja sitten postitan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä