Kumpi on pahempi asia, se ettei kahviin ole maitoa vai se ettei ole kahvia?
Kommentit (25)
Sitten täytyy käyttää sokeria. Laadukas kahvi on parempi.
Jää juomatta, jos ei ole maitoa. Ensisijaisesti käytän kermaa mutta maitokin sitten, jos kermaa ei ole näköpiirissä kiikarien läpi tarkastettuna. Sitten se maitovara, minkä myyjä jättää, jos hän kaataa kahvin. Sitä tilaa jää muutaman tipan verran. Harvemmassa toki on tuollaiset kahvihuoneet. Pitää myös olla tarkkana siinä maitoalustalla, ettei vahingossa ota jotain kauramaitoa. Mitä vielä.
Saa olla aikamoinen lellukka jos ei pysty juomaan kahvia mustana.
Vierailija kirjoitti:
Saa olla aikamoinen lellukka jos ei pysty juomaan kahvia mustana.
Vegaanit ei koskaan pysty. Se iKaffe kun vasta tekee kahvista vegaanisen.
Tosinainen vetää kahvin vaikka mustana. Vaikka pannusta suoraan, jos on kiire.
Kuka nyt muutenkaan sotkee kahviin mitään yököttäviä maitotuotteita?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka eivät pidä kahvin mausta.
Mä opettelin juomaan kahvin mustana jo vuosikausia sitten, niin maidon puuttuminen ei ole koskaan ongelma. Se perinteinen kahvi pienellä maitotilkalla alkoi maistua kauhealta sen jälkeen, kun oli tottunut juomaan kahvin kahvina.
Miksi vastaisin kun sua itseäsikään ei oikeasti kiinnosta edes sen vertaa että vaivautuisit kertomaan oman kantasi.
Kahvi kahvina eikä mitään sotketa sekaan.
Miksi sitä maitoa sinne pitää edes laittaa pilaa maun.
Itse juon aina mustana .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka eivät pidä kahvin mausta.
No jos ei tykkää kahvista niin miksi sitten pitää juoda sitä.
Kaupasta saa energia juomia ja apteekista kofeiini tabletteja, nii. Ja teessä on myös kofeiinia.
Vierailija kirjoitti:
Mä opettelin juomaan kahvin mustana jo vuosikausia sitten, niin maidon puuttuminen ei ole koskaan ongelma. Se perinteinen kahvi pienellä maitotilkalla alkoi maistua kauhealta sen jälkeen, kun oli tottunut juomaan kahvin kahvina.
Ja sitten siitä tulee suuhun semmonen ihme kalvo, että pystyy sylkemään varapisiin ja imemään syljen takas suuhun. Hyi hitto
Se, ettei ole kahvia, sillä juon kahvini mustana. Siis tavallisen suodatinkahvin (lattea tai cappucinoa saatan juoda satunaisesti).
kahviin voi laittaa jätskiä maidon sijaan jos sattuu olemaan.
Kahvin voi korvata maidossa sokerilla.
ennemmin se musta kaffi,mutta sitten vaan pieni määrä
Kahvimaidon puute on pahempi. En juo mustana ikinä. Vahva kahvi kermalla, maidolla tai kauramaidolla miedonnettuna on hyvää silloin harvoin kun kahvia juon.
t. Lellukka
Ihan sama minulle, sillä en juo kahvia enkä sen kummemmin maitoakaan.