Miten joku voi olla kateellinen autosta?
En ymmärrä laisinkaan. Auton pitäminen on todella kallista ja siinä on kaikenlaista huolehtimista.
Pistin uudestaan(ei minun alunperin), kun en ymmärrä miksi tällainen viaton ketju poistetaan? Olisi Sanoma-medialla aika paljon opittavaa Suomen sananvapauslaista. Laki koskee myös tätä sivustoa.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaisten Volvo ja Polestar autojen ostajia pidän maanpettureina.
Jos pidät kiinatavaran ostajia maanpettureina niin 98% suomalaisista kuuluu siihen kastiin
Yllättävää kyllä, aina löytyy kateellisia, valitettavasti.
En myöskään oikein ymmärrä kateutta. Jos jollain on vaikka uudehko kallis auto, mietin vaan että ihan hyvä kun joku noita hankkii, saadaan niitä sitten joskus käytettyinä. Hyvä myös että joku maksaa enemmän veroja, vakuutusmaksuja, huoltaa ym.
Mulle ainakin auto on tosi tärkeä, että pääsen rauhassa liikkumaan luonnossa ja käymään muuallakin kuin lähikaupassa. Multasäkkejä ja kissanhiekkoja hakemaan, sekä voin ostaa tarjouksesta isoja määriä kerrallaan mitä tahansa.
Autoni on vanha ruppana ja sitä tuskin kukaan kadehtii. Mutta jos ei itselläni olisi edes ajokorttia, kadehtisin kyllä tällaistakin, jolla on edes jonkunlainen autonruppana. Joten, olen kiitollinen kaikista mitä minulla on.
Vierailija kirjoitti:
Luusereille autot on tärkeitä. Eniten säällittää nää Suomi miehet jotka ostaa järkeviä autoja. Vi tosin pellet
Täysin samaa mieltä.
Arabimiehillä näyttää niissäkin asioissa olevan paljon parempi maku.
Mulla on vuoden 2015 valkoinen Audi punaisilla alumiinivanteilla. Moni on kateellinen. Mutta se wi minua haittaa. Oma on ongelmansa, kun ajavat rotteloilla. M28
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vuoden 2015 valkoinen Audi punaisilla alumiinivanteilla. Moni on kateellinen. Mutta se wi minua haittaa. Oma on ongelmansa, kun ajavat rotteloilla. M28
Mutta kun sinä ajat itsekki rottelolla ?
Jos sulla uusi ja kallis auto niin piaan on kommunisti naarmuttanut ja puhkonut renkaat!
Audeja. Mersuja. Bemareita on parkkipaikat täynnä.
Ei niillä ketään saa kateelliseksi.
Bentleyt tai Rolls Roycet on sitten eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Audeja. Mersuja. Bemareita on parkkipaikat täynnä.
Ei niillä ketään saa kateelliseksi.
Bentleyt tai Rolls Roycet on sitten eri juttu.
Voi niillä joku köyhä saada toisen vielä köyhemmän kateelliseksi.
Minäpä myin juuri autoni, joka oli uudehko sähköhybridi. Nyt tulee pyöräiltyä ja ulkoiltua enemmän ja rahaa säästyy 800 e kuussa. En kadu. Tällä hetkellä on parempi säästää jokainen penni. Jos autoa ei tarvitse (esim.työpaikka lähellä eikä muuta velvoitetta ajella päivittäin) myisin auton nyt.
Mitä luulette missä vaiheessa konkurssiaallot lisääntyvät autokaupoissa? Voi olla, että 6 kk päästä on vaikeaa myydä autoa ja vielä kun miettii mihin suuntaan täällä Euroopassakin ollaan menossa..
Statukset alas, parempi omistaa tällä hetkellä enemmän ja enemmän rahaa kuin sitä mikä syö omaa rahaasi, siksi päädyin säästämään jokaisen pennin ja eiköhän jossakin vaiheessa tule muutto ulkomaille, joten käsirahaa uuteen asuntoon säästelen.
Mikä on Suomen sananvapauslaki? Tämä on yksityinen sivu, omistaja päättää
Kyllä Sanomalla on perehdytty sananvapauslakiin, joskus ihan raastuvassakin asti käyty.
"Pistin uudestaan(ei minun alunperin), kun en ymmärrä miksi tällainen viaton ketju poistetaan? Olisi Sanoma-medialla aika paljon opittavaa Suomen sananvapauslaista. Laki koskee myös tätä sivustoa."
Umm, voisitko kertoa sen lain, jonka mukaan kaupallisen toimijan on julkaistava nimettömien kirjoittajien kirjoituksia näiden mielen mukaan? Sellaista lakia kun ei ole. Sananvapaus ei tarkoita oikeutta saada sanaansa toisen julkaisemaksi, sen paremmin rahalla kuin etenkään ilmaiseksi.
Niinpä. Ihmiset kadehtivat kaikkea sitä mitä toisella on , mutta eivät kadehdi yhtään sitä paljonko työtä se kaikki on vaatinut.
Se omaisuus EI tule sohvalla makaamalla eikä lahjoituksena veronmaksajien kukkarosta kuten nämä sosiaalituilla laiskoina elävät kuvittelevat.
De Facto.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on siis kymmenen vuotta vanha kottero ja luulet sitä jonkun kadehtivan? Olet aika hassu poika. Sinulle tuo voi olla jokin saavutus ja saat kaikin mokomin olla autostasi ylpeä, mutta kukaan ei sinua kadehdi .
Pikkasen kade olen vaikka on siinä kuluja. Olen koko ikäni mennyt julkisilla töihin. Satoi tai paistoi. Muuallakin on kätevää käydä autolla.
Minä en niin autoja kadehdi, niitä minulla on tälläkin hetkellä kolme, mutta hieman.. hmm..en sanoisi että varsinaisesti kadehdin, mutta lähinnä ehkä ihailen, kun työkaverilla on niin hiton hyvä muija.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli kyllä hauska. =) Pidän sinun huumoristasi. 👍
Autojahan on kauppojen parkkipaikat täynnä. Tokmannista Lideliin...
Lähiöiden pihat pursuaa kaikenlaista menopeliä...Kuka autosta voisi olla kateellinen ja miksi.